چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای ۲ فیلم «گام‌های شیدایی» به کارگردانی حمید بهمنی و «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان مجوز نمایش صادر کرد.

گام های شیدایی

به گزارش تسنيم؛ در جلسه 24 آذر که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برگزار شد، مجوز نمایش 2 فیلم: «گام‌های شیدایی» به تهیه کنندگی محمد قهرمانی و کارگردانی حمید بهمنی و «دوران عاشقی» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا رئیسیان صادر شد.

 داستان «گام‌های شیدایی» روایت‌گر زنی است به نام جولیا که به خدمت ارتش آمریکا درآمده و در تلاش است مدارکی را که در حین انجام وظیفه در این کشور به دست آورده به دوست خبرنگار خود برساند. در جریان این اتفاقات یکی از سناریوهای آزادسازی عراق به تصویر کشیده می‌شود. اشغال عراق توسط آمریکا در 21 مارس سال 2003 در سایه شعارهایی نظیر مبارزه با تروریسم، برقراری صلح جهانی، نابودی سلاح های کشتار جمعی و اعطای دموکراسی و آزادی به مردم عراق و همین طور اتفاقات منطقه در چند سال اخیر، دست مایه اصلی داستان این فیلم قرار گرفته است.

در این فیلم بازیگرانی چون جمشید هاشم‌ پور، محمد رضا شریفی‌ نیا، لوریت حنینو، فخرالدین صدیق شریف، کورش تهامی ایفای نقش کردند.

«دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان ساخته شده است و فیلم یک درام خانوادگی است که در یک بستر اجتماعی روز اتفاق می‌افتد. در این فیلم لیلا حاتمی ، شهاب حسینی ، فرهاد اصلانی ، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی به ایفای نقش می‌پردازند.

کد خبر 281788

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha