همشهری‌آنلاین: رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به افزایش قیمت مرغ گفت: هم اکنون قیمت این کالا به ۶۵۰۰ تومان رسیده ضمن اینکه قیمت منطقی آن ۷۰۰۰ تومان است.

مهر نوشت: مهدی یوسف‌خانی گفت: قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته حدود 300 تومان افزایش یافته و به 6500 تومان رسیده است.

او با بیان اینکه هنوز هم تولیدکنندگان متضرر می‌شوند، گفت: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری 4150 تومان است؛ برای اینکه تولیدکنندگان زیان نکنند و سود کمی نیز نصیب آنان شود باید این میزان به 4600 تومان و قیمت مرغ آماده به طبخ به 7000 تومان برسد.

یوسف‌خانی در رابطه با پیش بینی‌های مطرح شده مبنی بر کاهش تولید ماهی قزل‌آلا در کشور نیز گفت: اگر تولید کاهش پیدا کند به طور قطع قیمت این نوع ماهی نیز به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند.

او قیمت هرکیلوگرم ماهی قزل‌آلای با کیفیت را 14 هزار و 500 تومان عنوان کرد و گفت: در صورتی‌ که تولید قزل‌آلا با کاهش 40 تا 45 درصدی همراه باشد، قیمت این نوع ماهی به 20 هزار تومان خواهد رسید.

چندی قبل ارسلان قاسمی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی آبزیان کشور اعلام کرد: پیش بینی می شود به دلیل واردات نهاده ها و تخم چشم زده آلوده طی سال های گذشته، تولید ماهی قزل آلا در کشور بین 40 تا 45 درصد کاهش پیدا کند.

 

کد خبر 281733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha