جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین- محمد رسولی: شرکت سونی طی یک فراخوان اعلام کرد 350 هزار دوربین دیجیتالی ساخت این شرکت به دلیل ایراد در طراحی بدنه باید به این شرکت عودت داده شوند

دلیل مرجوع شدن این دوربین‌ها، طراحی اشتباه و استفاده از فلز نوک تیز در بدنه است که باعث خراشیده شدن یا بریدگی دست کاربران شده و حتی برخی کاربران با لمس این قسمت، دوربین را رها کرده و باعث شکستگی آن شده‌اند. از بین این دوربین‌ها که همگی از مدل سایبرشات DSC-T5 بوده‌اند، 284 هزار عدد در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، اروپا و چین به فروش رفته‌اند و 66 هزار عدد آن  در ژاپن فروخته شده است.

مشکل از زمانی آغاز شد که حدود 30 مشتری ژاپنی و تعداد بسیاری از مشتریان خارجی، این ایراد را به سونی گوشزد کردند. مسئولان سونی در ابتدا سعی کردند برطرف کردن این ایراد را مشمول زمان کرده تا شاید کاربران آن را فراموش کنند. این ایراد  از دسامبر 2005 تاکنون، در مدل DSC-T5 وجود داشته و بالاخره فشار مشتریان باعث شد تا مسئولان این شرکت تسلیم شوند. ظاهرا متخصصان شرکت برای این قسمت از بدنه، پوشش خاصی را تعبیه کرده‌اند که به صورت رایگان نصب خواهد شد.
سونی از مشتریان خود درخواست کرده که سریال دوربین خود را بررسی کنند و در صورت قرار گرفتن سریال بین عددهای 3500001 و 3574100  به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.

کاربران می‌توانند با مراجعه به آدرس Esupport.Sony.com  اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.

Rasouli@Hamshahro.org

کد خبر 28093

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز