شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیکی مظفری با اشاره به بازی در «یک صبح ناگهان» به کارگردانی حسین پاکدل که زمستان امسال در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود حضور در این اثر نمایشی را همچون کلاسی درس روی صحنه تئاتر ارزیابی کرد.

یک صبح ناگهان

به گزارش مهر؛ نیکی مظفری بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران درباره آخرین فعالیت‌هایش گفت: در حال حاضر مشغول تمرین نمایش «یک صبح ناگهان» به کارگردانی حسین پاکدل هستم که قرار است زمستان امسال در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برود. تمرین های نمایش به تازگی و از روز شنبه 15 آذرماه آغاز شده است. «یک صبح ناگهان» روایت زندگی خانواده ای است که مصیبتی به زندگی شان وارد می شود ...

وی درباره چگونگی پیوستن به این نمایش توضیح داد: آقای پاکدل نمایش «رویاهای رام نشده» به کارگردانی ایوب آقاخانی را که من در آن بازی داشتم، دیده بود و از آنجا من را برای حضور در نمایش «یک صبح ناگهان» دعوت به همکاری کرد. از اینکه در این نمایش و در کنار آقای پاکدل و گروه بازیگران نمایش حضور دارم خرسندم و تجربه بسیار خوبی را برایم رقم زده است.

بازیگر سریال «بچه های نسبتا بد» افزود: حضور در کنار آقای پاکدل و گروهش برایم مثل حاضر شدن سر کلاس درس است کلاسی که روی صحنه تئاتر تشکیل می‌شود و تجربیات زیادی را به من می‌آموزد. حسین پاکدل دانش و جهان‌بینی ویژه ای دارد که می توانم از آن بهره زیادی ببرم بنابراین به عنوان یک بازیگر از اینکه فرصت همکاری در این نمایش برایم فراهم شد، خوشحالم.

مظفری در پایان درباره دیگر فعالیت هایش گفت: برای حضور در دو پروژه تصویری به شکل شفاهی به توافق رسیده ام اما تا قطعی نشدن قرارداد ترجیح می دهم نامشان را اعلام نکنم.

نمایش «یک صبح ناگهان» اقتباسی کاملا آزاد از قصه «تشت خون» نوشته اسماعیل فصیح است اما پاکدل در نگارش نمایشنامه کاملا آزاد عمل کرده و متن اصلیی وفادار نبوده‌ است. داستان نمایش در یک خانواده و بعد از مرگ ناصرالدین شاه رخ می‌دهد.

این اثر نمایشی قرار است بهمن و اسفند 93 بعد از برگزاری جشنواره سی وسوم تئاتر فجر در تماشاخانه استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برود. بازیگران «یک صبح ناگهان» در حال تکمیل شدن هستند اما پاکدل در این اثر نمایشی نیز با گروه ثابتش و تعدادی بازیگر مهمان همکاری خواهد کرد.

نیکی مظفری پیش از این تجربه بازی در نمایش های «رویاهای رام نشده» به کارگردانی ایوب آقاخانی و «شب روی سنگفرش خیس» به کارگردانی هادی مرزبان را داشته اشت.

کد خبر 280896

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha