همشهری آنلاین: پیشکسوت رشته روابط عمومی و علوم ارتباطات، با اشاره به ویژگی های استاد کاظم معتمد نژاد، وی را تمثیل دانایی، شناخت و آگاهی بالا توصیف کرد.

به گزارش ايرنا؛ باقر ساروخانی در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد درگذشت استاد کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران گفت: ما مدیون شخصی هستیم که عمر خود را همواره صرف علم به ویژه ارتقا و گسترش علوم ارتباطات کرد.

به گفته وی، دانش استاد معتمدنژاد هرگز بسته نبود؛ بلکه همواره در جستجو و ابداع؛ خلق و پویایی حرکت می کرد.

این استاد رشته روابط عمومی و ارتباطات یادآور شد: دانشی که استاد معتمدنژاد تولید کرد دانش گرم بود و در واقع دانش سرد و متفرق تولید نمی کرد؛ هیچ گاه ندیدم استاد از فردی بد بگوید یا غیبتی کند؛ دانش استاد معتمدنژاد اخلاق مدار و برپایه اخلاق استوار بود.

ساروخانی، به ویژگی های برجسته استاد هم اشاره کرد و گفت: کمتر پیدا می شود که فردی چند ویژگی را یک جا در خود داشته باشد؛ در واقع استاد معتمدنژاد مدیر، عالم و دوستی بزرگ به شمار می آمد که می توان از او به عنوان شخصیتی جامع الاطراف یاد کرد.

به گفته وی، دغدغه استاد معتمدنژاد «آزادی مطبوعات و توجه به توسعه مطبوعات و رسانه‌ها» به عنوان عامل پیشرفت کشور در سطح بین الملی بود.

ساروخانی در ادامه با بیان اینکه باید پنچره جهانی را باز کنیم گفت: امروزه هم در جهان قرار گرفته‌ایم؛ هم باید جهان را به داخل بیاوریم.

وی پیشنهاد کرد: یک مجله بین المللی و جهانی پایه ریزی و راه اندازی کنیم که به چند زبان دنیا منتشر شود تا از این طریق بتوانیم علاوه بر ادامه راه استاد معتمدنژاد، به معنای واقعی کلمه « ارتباطات» را در جهان تبیین کنیم.

مراسم اولین سالگرد درگذشت استاد کاظم معتمد نژاد هم اکنون با حضور جمعی از اساتید علوم ارتباطات، رییس دانشگاه علامه طباطبایی، جمعی از دانشجویان و شاگردان استاد و این دانشگاه و خانواده ایشان در حال برگزاری است.

کد خبر 279758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha