همشهری آنلاین: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از بارش برف و باران در محورهای بیش از نیمی از استان‌های کشور خبر داد.

زمستان

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: هم اکنون برابر آخرین اطلاعات دریافتی از مراکز کنترل ترافیک، اکثر محورهای استان‌های اصفهان، خوزستان، مرکزی، همدان، یزد، تهران، گیلان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد،‌ کرمانشاه، ‌قزوین، قم، چهارمحال و بختیاری و کرمان با بارش باران همراه است.

وی با بیان اینکه در برخی از محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، زنجان، اردبیل، بارش برف گزارش شده است، گفت:‌ همچنین در محورهای اهر - بستان آباد و گردنه سائین استان آذربایجان شرقی، ارتفاعات هراز و کندوان در استان مازندران، محورهای سمیرم - نطنز - کاشان، عسگران - تیرآباد و عسگران - نجف آباد در استان اصفهان، گردنه کوهین در استان قزوین، محورهای دیواندره - سقز، سنندج - کرمانشاه و سقز در استان کردستان و محورهای پونل - خلخال، دیلمان و گردنه حیران در استان گیلان با بارش برف همراه است.

حمیدی با تاکید بر اینکه در محورهای برفی استفاده از زنجیر چرخ الزامی است و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد، گفت: همچنین توصیه پلیس به رانندگان این است که برای رانندگی در شرایط بارانی و زمستانی ضمن رعایت فاصله مطمئنه خودروی خود را به تجهیزات زمستانی نظیر یخ شکن، بخاری و ... مجهز کنند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور نیز با اشاره به تداوم انسداد محور شمشک به دیزین اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران - کرج نیمه سنگین گزارش شده است، اما در دیگر محورهای اصلی کشور مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده و تردد به آرامی و به شکل روان در حال انجام است.

وی با اعلام شماره تلفن 88255555 و شماره سه رقمی 120 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

کد خبر 279111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha