همشهری آنلاین: نمایش زخمی که بر دلم نشست، به نویسندگی روشنک عباسی و کارگردانی قاسم عوض بیگی از ششم آذر ماه در سالن مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) روی صحنه می‌رود.

زخمی که بر دلم نشست

به گزارش تسنيم؛ این نمایش امسال، ششمین سال اجرای خود را سپری می‌کند، این نمایش یکی از پرمخاطب‌ترین آثار دینی سال‌های گذشته برای مردم هنر دوست مناطق جنوبی تهران بوده است، البته شاید دلیل محرومیت این نمایش از امکانات و بودجه مناسب هم همین باشد که عوامل این گروه حرفه‌ای به فکر گسترش تئاتر و اجرای تئاتر در جایی دور از تئاتر شهر و مرکز شهر هستند.

علیرضا بهپورنیا، حمزه عوض‌بیگی، علی ساربان‌نژاد، قاسم عوض‌بیگی، حسن زندی، هاشم شوندی و علی زاهدی بازیگران «زخمی که بر دلم نشست» هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مسئول نور، سعید محصل؛ طراح صحنه، لباس و گریم، هنگامه آذین؛ تدارکات، احمد تهرانی و مهرداد شاهانی؛ طراح پوستر و بروشور، احسان عباسی.

نمایش «زخمی که بر دلم نشست» روایت تقابل چندین مرد است که هر یک به دلیل اعمالی که در روز عاشورا انجام داده‌اند به بیماری‌های مختلفی دچار شده‌اند و ...

علاقه‌مندان به تماشای این اثر می‌توانند از 6 تا 14 آذر ماه هر روز ساعت 18 به نشانی خیابان انقلاب، تقاطع شهید نامجو مراجعه کنند.

کد خبر 278616

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha