همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت مادر شهید بابایی را تسلیت گفت.

محمدرضا نقدی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت مادر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

آسمان گرفته و تب‌دار است نه در فراغ پرنده‌ای که مأنوس او و رازدار نجواهای عارفانه او بود و نه در غم کوچ عقاب تیز پروازی که هرگاه او را در آغوش می‌کشید پیروزی بزرگی را نصیب ملت‌مان می‌کرد، بلکه در غم برچیده شدن دامان پرمهری که چنین دردانه‌ای را پرورید.

مادری که لحظه لحظه 25 سال دوری فرزند را در حسرت دیدار پاره‌ تن گذراند و زینب‌وار پیام انسان‌ساز عباسش را نسل به نسل رساند، اینک در جوار حق آرام گرفت و چشم در چشم آن مرد آسمانی افق نصرت الهی را نظاره می‌کند.

رحلت مادر بزرگوار خلبان بسیجی شهید سرلشکر بابایی تنها داغ از دست رفتن او را در یادها زنده نمی‌کند، بلکه تجدید خاطره همه نیکی‌ها و فضائل والای آن شهید یگانه است، نیکی‌هایی که از چنین مادری به ارث برده بود.

جا دارد که در این سوگواره، برای علو درجات مادری که همه ملت ایران مدیون تربیت والای او هستند درس‌های فرزند رشیدش را مرور کنیم. درس ایمان و اعتقاد راسخ به اسلام و پایبندی به احکام را که در نمازهای اول وقت او، حتی در اتاق فرمانده پادگان در آمریکا تبلور یافت.

درس زهد و پارسایی و دوری از دنیای او که در گذشت از ابتدایی‌ترین حقوق خود به نفع محرومان و سرکشی شبانه به مستضعفان پس از عروج او با خبر شدیم.

درس اخلاص و غیرت حسینی و وفاداری به ولایت که آخرین درس او بود آنگونه که باگذشت از شیرینی حج برای استمرار حضور در عرصه جهاد فی سبیل‌الله او را جاودانه کرد.

رحلت مرحوم فاطمه خوینی مادر بزرگوار سرلشکر بسیجی شهید عباس بابایی را به عموم مردم ایران به‌ ویژه مردم قهرمان‌پرور قزوین و علی‌الخصوص خانواده معظم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنیم و از خدای متعال برای بازماندگان عزیز صبر و اجر و برای همه مردم عزیزمان توفیق رهروی آن خاندان عظیم‌الشأن را خواستاریم.

کد خبر 278340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha