همشهری‌آنلاین: برای نخستین بار، دوره کارشناسی ارشد توانمندسازی معلولین در دانشگاه جامع علمی- کاربردی تشکیل شد.

توانبخشی

به گزارش روابط‌عمومی مركز آموزش علمي- كاربردي پيشتازان آئين زندگي، مهرانگیز میکائیلی، رئيس مركز آموزش علمي- كاربردي پيشتازان آئين زندگي با بیان این مطلب گفت: اولين دوره مقطع كارشناسي ارشد در رشته توانمندسازي معلولين در اين مركز برگزار شده که استقبال خوبی نیز از این دوره صورت گرفته است.

وی افزود: در آیین گشایش این دوره، دكتر يحيي سخنگويي، معاون توانبخشي سازمان بهزيستي کشور و مهندس علیرضا ناطقی، مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدماتی و نوع جدید حضور داشتند که نشان از اهمیت برگزاری این دوره دارد.

میکائیلی گفت: ويژگي بارز اين دوره دارا بودن 20 واحد پروژه و تنها 12 واحد درسي است كه منطبق بر اهداف بلندمدت دانشگاه علمي كاربردي طراحي شده است.

وی با اشاره به اینکه اين مركز دوره‌های كارشناسي را در رشته‌هاي مدد كاري آموزش پيش‌دبستاني، آسيب‌شناسي مديريت سلامت و... برگزار می‌کند، اظهار داشت: هم‌اکنون مركز آموزش علمي- كاربردي پيشتازان آئين زندگي با جلب همکاری حدود 200 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، متخصصین و افراد با تجربه به عنوان مدرس، حدود 2100 نفر دانشجو و 4353 دانش‌آموخته در 14 رشته در مقطع کاردانی، 9 رشته در مقطع کارشناسی و یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد که همه در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و در گرایش علوم آموزشی، تقویتی و مدیریتی هستند، فعالیت می‌کند.

رئيس مركز آموزش علمي- كاربردي پيشتازان آئين زندگي تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری دوره کارشناسی ارشد توانمندسازی معلولین، تأکید بیشتری بر لزوم توجه به توانمندسازی معلولان صورت گیرد.

کد خبر 278207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha