همشهری آنلاین: مراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان از دقایقی پیش با حضور هزاران نفر از علاقه مندان و طرفداران وی در تالار وحدت آغاز شد.

تجمع طرفداران مرتضی پاشایی

به گزارش مهر، این مراسم با پخش قطعاتی از آثار این خواننده موسیقی پاپ آغاز شده و گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خوانش ترانه های این خواننده و مراسم سنج و دمام نوازی با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی کردند.

هم اکنون خیابان شهریار تهران و بخش هایی از خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود است. ازدحام جمعیت و ترافیک کم کم به خیابان های دیگر و حتی خروجی های متروهایی که نزدیک به خیابان های منتهی به آن منطقه است،‌ کشیده شده است.

طرفداران این خواننده که بیشتر از قشر جوان هستند عکس‌های مرتضی پاشایی را همراه دارند و یا روی لباس های خود چسبانده اند. طرفداران این خواننده جوان بخش‌هایی از قطعات معروف وی را می‌خوانند.

با وجود اتمام مراسم‌ در تالار وحدت ولی به دلیل ازدحام جمعیت امکان انتقال پیکر مرتضی پاشایی به بهشت زهرا هنوز فراهم نشده است. در نهایت ساعت 10 صبح پیکر وی به سمت بهشت زهرا برده شد.

محمد رضا گلزار، سید جواد هاشمی، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهنام صفوی، سیاوش خیرابی، شیلا خداداد، بهنام صفوی، مجید شهریاری و دیگر هنرمندان از مهمانانی هستند که هم اکنون در محوطه تالار وحدت حضور دارند.

روابط عمومي رسانه ملي درگذشت مرتضي پاشايی را تسليت گفت

به مناسبت درگذشت مرحوم مرتضي پاشايي پيام تسليتي از سوي اداره كل روابط عمومي رسانه ملي براي خانواده وي صادر شد.

متن اين پيام به اين شرح است: «به نام خدا

مرتضي پاشايي فرزند هنرمند سرزمين هنر خيز ايران اسلامي بار سفر بست و با كوله باري از محبت و عشق به مردم قدرشناس وطنش از ديار فاني به سراي باقي شتافت و در جوار رحمت حق آرام گرفت.

روابط عمومي رسانه ملي فقدان اين هنرمند را كه در عمر كوتاه اما پر بارش توانست با صدايي صميمي و ماندگار ، بسياري از مردم به ويژه جوانان را گرد شمع وجود خود جمع كند به شما خانواده غم ديده ، جامعه هنري و دوستداران داغدارش تسليت مي گويد و از خداوند سبحان آرزوي صبر براي بازماندگان مسئلت دارد.»

مرتضي پاشايي خواننده تيتراژ برنامه «ماه عسل» جمعه گذشته پس از تحمل يك دوره سخت بيماري سرطان درگذشت. «نگران مني» از مشهور ترين ترانه هاي اين خواننده فقيد است. پاشايي خواننده، آهنگساز و نوازنده موسيقي پاپ، متولد 1363 سال بود.

کد خبر 277999

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha