شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجموعه‌ای از نامه‌های شخصی «مریلین مونرو» هنرپیشه‌ مشهور هالیوودی چوب حراج می‌خورد.

مریلین مونرو

به گزارش ايسنا؛‌ نامه‌هایی عاشقانه و دوستانه از آرشیو شخصی «مریلین مونرو» بازیگر سرشناس هالیوود از سوی حراجی «جولین» به معرض فروش گذاشته می‌شود.

این مجموعه که «آرشیو گمشده‌ مریلین مونرو» نام دارد، دربردارنده نامه‌هایی به دست‌خط خود وی، پدر وی، همسران و دوستانی همچون «کلارک گیبل» و «کری گرنت» است.

در میان این کاغذها نامه‌ای از سال 1954 به دست‌خط «جویی دیماجیو» یکی از همسران وی به چشم می‌خورد که درآن نوشته شده: من عاشقت هستم و می‌خواهم با تو باشم. هیچ‌چیز برایم خوشایندتر از جلب اعتماد تو نیست.

«آرتور میلر» یکی دیگر از همسران مونرو در یکی از این نامه‌ها نوشته است: خواهش می‌کنم اگر حتی برای یک لحظه باعث گریه یا ناراحتی تو شدم، مرا ببخش. تو معشوق بی‌نقص منی. دوستت دارم.

به گزارش هافینگتون پست، ارزش یادگاری‌های مریلین مونرو که تعدادشان به 300 می‌رسد، بیش از یک میلیون دلار تخمین زده شده است. در میان این اشیا، کت خز مورد علاقه‌ی مونرو، عکس‌های شخصی و لباس‌های مجلسی وی نیز به معرض فروش گذاشته می‌شوند.

حراجی «جولینز» روز شش دسامبر نامه‌های عاشقانه و وسایل این بازیگر که زمانی نماد جذابیت زنانه در سیما به حساب می‌آمد را به فروش می‌گذارد.

مریلین مونرو یکی از سرشناس‌ترین و پرحاشیه‌ترین بازیگران تاریخ سینماي آمريكا است؛ که در جریان پروژه ساخت فیلم «Something's Got to Give» در سال 1962 به کارگردانی «جورج کوکير» ظاهرا بدلیل مصرف زیاد مواد مخدر درگذشت و این فیلم را برای همیشه ناتمام گذاشت.

این فیلم هیچگاه کامل نشد، اما بخش‌هایی از این فیلم در مستند «مرلین: واپسین روزها» در سال 2001 گنجانده شد. دلیل رسمی مرگ وی خودکشی بر اثر مصرف بیش از حد داروهای خواب‌آور و آرام‌بخش اعلام شد، اما ادعاهای مبنی بر وجود یک توطئه و مجموعه حوادث اسرارآمیزی که منجر به مرگ وی شد، همواره بحث‌برانگیز بوده‌ است.

کد خبر 277938

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha