دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

گروه اجتماعی: رئیس انجمن حمایت از معلولان کشور گفت: در نظر نگرفتن حقوق معلولان در سهمیه بندی بنزین، این افراد را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

علی همت محمودنژاد افزود: از آنجا که سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی کشور مناسب با وضعیت جسمی معلولان نیست و خودروی آنان حکم یک ویلچر برقی را دارد، متاسفانه  در نظر نگرفتن دستور رئیس جمهوری و معاون اجرایی وی در مورد اختصاص سهمیه بنزین، برای معلولان مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: عدم اجرای این دستور از سوی اداره ساماندهی سوخت وزارت نفت باعث شده تا این افراد نتوانند برای تردد از خودروهای خود استفاده کنند.

رئیس انجمن حمایت از معلولان کشور در خصوص دستور رئیس جمهور مبنی برخرید خودرو برای رفع مشکل تردد معلولان، تاکید کرد : علیرغم اینکه رئیس جمهور دستور خرید 50 دستگاه خودرو را برای به حداقل رساندن مشکل ایاب و ذهاب معلولان صادر کرده بود اما متاسفانه تاکنون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، از خرید این خودروها امتناع کرده است.

محمودنژاد ادامه داد: سازمان تاکسیرانی نیز قرار بود چندین دستگاه خودرویی را که در گذشته خریداری شده به معلولان تحویل دهد که این امر نیز به دلیل اینکه گواهینامه این افراد شخصی است، عملی نشده است.

کد خبر 27789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز