همشهری آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور در غرفه ایسنا از افتتاح بزرگترین سالن تئاتر خاورمیانه در تهران خبر داد.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی با اشاره به اینکه تا پایان سال این سالن که بزرگترین سالن تئاتر در خاورمیانه است، افتتاح می‌شود، گفت: این سالن در منطقه خاوران واقع در منطقه 15 است که ظرفیت 3 هزار نفر را دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه این سالن تئاتر دارای 5 سالن بلک باکس است که سعی شده بدون نیاز به سیستم صوتی باشد، اظهارکرد: سه مرتبه تئاتر در این مجموعه برپا و ایرادات آن مشخص شده است و حالا در مرحله نازک‌کاری است.

امرودی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی سعی دارد پانورامای عاشورا را در قطعه‌ای از میدان امام حسین (ع) ایجاد کند، افزود: این پانورامای عاشورا در ضلع شمالی میدان امام حسین (ع) ایجاد می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه عمران به کمک فرهنگ در شهر تهران آمده است، گفت: در هر پروژه شهرداری تهران اعتبارات مورد نیاز پیوست فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است تا تاثیر اجتماعی پروژه‌ها تخمین زده شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: در مقایسه پروژه نواب و امام (ع) در نواب، شهر و محلات شقه شده‌اند، اما در بزرگراه امام علی (ع) به دلیل پیوست فرهنگی نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه مردم به رفاه بیشتری رسیدند.

امرودی همچنین در مورد متکدیان پایتخت نیز افزود: چندی پیش رییس جمهور دستوری را به وزارت کشور ارائه و تاکنون نیز سه جلسه با موضوعیت متکدیان در وزارت کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مردم و توهم آنان به متکدیان سبب افزایش این افراد در جامعه شده، گفت: شهرداری بارها اعلام آمادگی کرده است که می‌تواند نسبت به جمع‌آوری آنان اقدام کند؛ اما مساله این است که اجازه نگهداری برعهده شهرداری نیست و هر روز این افراد مجددا به چرخه باز می‌گردند.

کد خبر 277561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha