همشهری آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعدادی افراد در لیست سازمان بهزیستی بودند که کمک موردی دریافت می‌کردند و خانواده‌های آنها نیز تحت پوشش طرح امنیت غذایی قرار داشتند گفت: در آخرین مرحله توزیع که حدود ۲۰ روز پیش انجام شد، بسته امنیتی تنها به خود این افراد تخصیص یافت.

به گزارش ايسنا، دکتر علی ربیعی همچنين افزود: همچنین معلولانی را داشتیم که دو خودرو داشتند و مشکل فقر غذایی نداشتند و آنها را نیز از فهرست‌ خارج کردیم.

وي در پاسخ به پرسشی درباره حذف برخی مشمولان بسته‌های امنیت غذایی از فهرست حمایتی اظهار کرد: مدام در حال شناسایی افراد نیازمندی که سفره غذایی آنها در معرض تهدید قرار دارد، هستیم.

وی افزود: باید سالانه 10 درصد از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور توانمند شده و از چرخه حمایتی خارج شوند که یک روال عادی و مستمر است اما درباره خروج برخی افراد از فهرست‌های سبد امنیت غذایی ما باید گفت افراد تحت پوشش مستمر این دو نهاد حمایتی را همچنان حفظ کرده و حمایت می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعدادی افراد در لیست سازمان بهزیستی بودند که کمک موردی دریافت می‌کردند و خانواده‌های آنها نیز تحت پوشش طرح امنیت غذایی قرار داشتند گفت: در آخرین مرحله توزیع که حدود 20 روز پیش انجام شد، بسته امنیتی تنها به خود این افراد تخصیص یافت. همچنین معلولانی را داشتیم که دو خودرو داشتند و مشکل فقر غذایی نداشتند و آنها را نیز از فهرست‌ خارج کردیم.

ربیعی تاکید کرد: هدف ما این است که روند شناسایی افراد نیازمند را ادامه دهیم و اعلام می‌کنیم دولت فقر غذایی را از بین خواهد برد.

کد خبر 277325

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha