همشهری آنلاین: مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج گفت: ثبت تقاضای اعزام به عمره مفرده که از ۱۴ آبان آغاز شده است و تا ۲۴ آبان ماه ادامه دارد و از ۲۵ آبان نیز ثبت‌نام قطعی کاروان‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، محمد سرخوش گفت: ثبت تقاضای اینترنتی اعزام به عمره مفرده از 14 آبان ماه آغاز شده است و اولویت‌های یک تا 350 در اولویت اعزام به عمره قرار دارند.

وی ادامه داد: امکان ثبت‌نام در این مرحله تا اولویت 600 فراهم شده است و اگر کاروانی تا ظرفیت 350 تکمیل نشود از اولویت‌های بعدی تا اولویت 600 برای تکمیل کاروان‌ها دعوت خواهد شد.

سرخوش افزود: افرادی که می‌خواهند به صورت گروهی ثبت‌نام کنند اگر یک یا چند نفر از افراد گروهشان جزو اولویت‌های اعلام شده نباشند در صورتی که کاروان‌های استان آنها ظرفیت خالی داشته باشد می‌توانند از اولویت‌های بعدی نیز برای تکمیل ظرفیت استفاده کنند اما این موضوع به ظرفیت‌های خالی کاروان‌های هر استان بستگی دارد.

وی ادامه داد: زمان ثبت‌نام قطعی افراد در دور جدید اعزام به عمره مفرده از 25 آبان آغاز خواهد شد و در آن زمان سرگروه‌ها می‌توانند با ورود به سایت سازمان حج و زیارت ثبت‌نام گروه خود را با انتخاب کاروان قطعی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، متقاضیان اعزام به عمره 93-94 از 14 آبان به مدت 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت www.fakher.haj.ir نسبت به ثبت تقاضای تشرف خود و همراهان در قالب یک گروه اقدام کنند.

کد خبر 277229

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha