همشهری آنلاین: رزمایش " الی بیت‌المقدس ۳ " با هدف ارتقاء توانمندی‌های بسیج به طور همزمان در زنجان و نواحی سپاه شهرستان‌های استان آغاز و این همایش تا عصر امروز ادامه دارد.

رزمایش

کیهان قهرمانی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: رزمایش بیت‌المقدس 3 به طور همزمان در زنجان و تمامی نواحی سپاه استان در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: این رزمایش که پنج‌شنبه آغاز شده تا بعد ظهر روز جمعه 16 آبان ماه ادامه می‌یابد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه این رزمایش با رمز" یا محمد رسول‌الله " آغاز شده است، بیان کرد: این رزمایش در زنجان با حضور گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس و گردان امنیتی کوثر در پادگان مالک اشتر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش در استان زنجان ابراز کرد: هدف از برگزاری این رزمایش انسجام و ارتقای توان‌مندی‌های رزمی بسیجیان و در راستای آمادگی مقابله با تمامی تهدیدات است.

قهرمانی با بیان اینکه در این رزمایش‌ها گردان‌های آموزش دیده حضور دارند، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، عقیدتی و فکری و غیره از جمله برنامه‌هایی است که قبل از اجرای رزمایش برای آمادگی گردان‌ها برگزار شده و در طول رزمایش نیز ادامه دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) افزود: از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش بصیرت افزایی و ارتقا توان رزمی گردان‌های واکنش سریع است.

کد خبر 277008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha