همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ورود و خروج از مرز بین‌المللی مهران در ایام محرم فقط با گذرنامه و ویزا صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی با اشاره به اینکه تمام تدابیر لازم برای برگزاری عزاداری امام حسین(ع) در ایام محرم در سطح استان اندیشیده شده است، اظهار داشت: در مرز مهران تدابیر انتظامی و پلیسی برای خروج و ورود مسافران و زائران عتبات عالیات اندیشیده شده اما هرگونه تردد از مرز بین‌المللی مهران فقط با گذرنامه و ویزا صورت می‌گیرد و در غیر این صورت ممانعت به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه ارائه خدمت بیشتر به زائران عتبات عالیات همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد، افزود: اگر مجوز ورود و خروج زائران از مرز مهران در ایام محرم داده شود نیروی انتظامی آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران را دارد.

سردار دولتی در ادامه از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت مراسم های عزاداری سرور و سالار شهیدان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی همگام با پویش عظیم مردمی و با بسیج همه امکانات و نیرو های خدوم به برقراری نظم و امنیت مراسم های این ایام با مشارکت مردم اقدام خواهد کرد.

کد خبر 276565

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha