مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: این هفته برخی روزنامه‌ها از قول یک منبع اگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت از اصلاح قراردادهای فروش خودرو خبر دادند.

خودرو

به گزارش واحد مرکزی خبر، این روزنامه ها مدعی شده بودند این اقدام حقوق مصرف کنندگان را تامین خواهد کرد.

این منبع آگاه اعلام کرده بود: درآیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو تاکید شده است عرضه کننده خودرو داخلی و وارداتی موظف است خودرو فروخته شده به روش فروش نقدی را در مدت 30 روز و با قیمت ذکر شده در زمان عقد قرارداد تحویل خریداران دهد و هرگونه افزایش قیمت، غیرقانونی است.

تلاش ما برای یافتن این منبع آگاه بعداز چند روز بی نتیجه ماند وبالاخره جزئیات بیشتراین خبر را از خود وزیر صنعت، معدن و تجارت جویا شدیم.

محمدرضا نعمت‌زاده درپاسخ به اینکه گفته می شود وزات صنعت درصدد تجدید قرارداد خودروسازان با مصرف کنندگان است، گفت: ما وزارت صنعت، معدن وتجارت هستیم نه بنگاه تولیدی یا اقتصادی.

وی افزود: اگر چنین چیزی هم باشد قراردادی میان کارخانه وخریداران است و به خودشان مربوط می‌شود.

آقای نعمت‌زاده با تاکید بر اینکه ما درتنظیم قراردادها دخالتی نمی‌کنیم، گفت: انچه ما به عنوان سیاست به انها اعلام می‌کنیم این است که هم قراردادها دوطرفه باشد و هم جلب رضایت مشتری باشد و دراین جهت احتمالا تغییراتی را می‌خواهند بدهند، بنابر این ما سیاست‌ها را اعلام می‌کنیم که خودروسازان و دیگر افراد خودشان را تحمیل نکنند.

کد خبر 275041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha