همشهری آنلاین: دومین روز از مسابقات تیراندازی دانشجویان جهان با قرار گرفتن تیم تپانچه ۲۵ متر بانوان کشورمان در رده چهارم ادامه یافت. تیم تفنگ ۵۰ متر درازکش بانوان نیز ششم شد.

تیم تپانچه ۲۵ متر بانوان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در دومین روز از پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان، تیم تپانچه ۲۵ متر بانوان کشورمان با ترکیب بهناز غلامی، سارا میرابی و مهسا عروجی در دو بخش تپانچه سرعت و دقت رقابت خود را با حریفان آغاز کرد.

در این بخش و پس از پایان هر دو مرحله غلامی توانست با کسب امتیاز مجموع ۵۶۱ در مکان دوازدهم رده‌بندی این رشته قرار گیرد و میرابی با ۵۵۶ امتیاز و عروجی با ۵۵۴ امتیاز رده‌های پانزدهم و شانزدهم را به خود اختصاص دادند.

بابارتستسج تومورچودور (مغولستان)، کیم جی هیه (کره جنوبی)، کلودیا برس (لهستان)، میشلا موسیلوا (جمهوری چک)، آدرین نمس (بلغارستان)، کارونیا باسزن و جوانا تومالا (لهستان) و کورال کنری (انگلستان) در رده‌های اول تا هشتم این رشته قرار گرفتند.

در بخش تیمی نیز تیم کشورمان پس از تیم‌های لهستان، بلغارستان و کره جنوبی در رده چهارم ایستاد.

همچنین تیم تفنگ ۵۰ متر درازکش بانوان کشورمان با ترکیب مریم طالبی، دینا فرزادخواه و مه‌لقا جام بزرگ به مصاف حریفان رفتند که در پایان به مقام ششم جهان دست یافتند.

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان از ۱۶ لغایت۲۰ مهر در شهر العین امارات در حال برگزاري است.

 

کد خبر 274494

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha