دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
۰ نفر

کیفیت پایین مکالمات تلفنی و کندی خدمات اینترنتی ارائه شده توسط اپراتورها موجب گلایه چندباره مشترکان و انتقاد وزیر ارتباطات از کم و کیف و قیمت ارائه اینگونه خدمات شد.

محمود واعظي در پاسخ به خبرنگار ما گفت: بهبود كيفيت خدمات از سياست‌هايي است كه به‌طور جدي توسط اين وزارتخانه و مشخصا سازمان تنظيم مقررات دنبال و اين موضوع همواره رصد مي‌شود. با وجود اين طي يك‌ماه گذشته كه اپراتورهاي تلفن همراه اول و دوم به‌دنبال تغيير دكل‌هاي مخابراتي براي ارتقاي كيفيت خدمات از نسل2و3 به نسل‌4 هستند، اين اختلالات بيشتر شده است.

به گفته وي، گرچه عملا كيفيت اين خدمات با فناوري‌هاي جديد كمي بهتر شده اما از كم و كيف ارائه خدمات تلفني و اينترنتي راضي نيستيم و جلسات منظمي را با اپراتورها براي بهبود كيفيت اين خدمات با به كارگيري نسل4 تلفن همراه برگزار مي‌كنيم. با وجود اين كيفيت مكالمات تلفني و خدمات اينترنتي اپراتورها متناسب با تعرفه‌اي كه مردم پرداخت مي‌كنند بهبود نيافته است.وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود: از مردم مي‌خواهيم درصورت بروز مشكل و نارضايتي از كيفيت خدمات، شكايت خود را از طريق شماره تلفن 195به مسئولان ذيربط اعلام كنند.

کد خبر 274125

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha