همشهری آنلاین دیدار استقلال و ملوان از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در نیمه اول با پیروزی دو بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. گل‌های استقلال را ابراهیمی در دقیقه ۳۲ و قاضی در دقیقه ۴۰ به ثمر رساندند. اما این دیدار در نیمه دوم هم دو گل داشت

ss

در نيمه دوم ملوان با پنالتي يكي از گل‌هاي استقلال را جبران كرد و يك گل ديگر خورد تا قو در تهران شكار شود.

در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر استقلال از ساعت 18:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان رفت که این دیدار با برتری 3 بر یک شاگردان قلعه‌نویی خاتمه یافت. امید ابراهیمی (پنالتی)، محمد قاضی و شجاد شهباززاده به ترتیب در دقایق 32، 39 و 83 برای استقلال و رافخایی دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی برای ملوان گلزنی کردند.

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و دقیقه 5 شوت محمد قاضی داخل محوطه جریمه به بیرون رفت. ضد حمله هم ترفند ملوان برای کاستن از حملات میزبان بود که دقیقه 14 جلال رافخایی با عبور از مدافعان استقلال در مصاف تک به تک با فروزان سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. لحظاتی بعد میلاد فخرالدینی هم پس از سرنگونی در محوطه جریمه از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 25 شوت سجاد شهباززاده توسط صادقی دروازه بان ملوان مهار شد. دقیقه 32 تکل مازیار زارع روی پژمان نوری سبب اعلام خطای پنالتی شد که این ضربه را امید ابراهیمی تبدیل به گل کرد. دقایقی بعد شوت شهباززاده از کنار دروازه ملوان بیرون رفت.

انگیزه ملوان بعد از گل استقلال کاهش یافت و بازی در اختیار استقلال قرار گرفت تا محمد قاضی دقیقه 39 گل دوم را وارد دروازه این تیم کند و در نهایت نیمه نخست با برتری 2 بر صفر استقلال تمام شود.

نیمه دوم هم با حملات استقلال آغاز شد و این تیم با دو ضربه قاضی و کرار شانس رسیدن به گل سوم را داشت که بی‌نتیجه ماند. در ادامه ملوان هم برای جبران نتیجه پیش آمد و دقیقه 55 صاحب ضربه پنالتی شد. این ضربه را جلال رافخایی وارد دروازه استقلال کرد تا اختلاف به حداقل برسد. دقایقی بعد مهاجم بی دقت ملوان توپ را مقابل دروازه به تیر کوبید تا بازی مساوی نشود.

دقایقی بعد از اخطار داور به اعتمادی بازیکن ملوان، شوت مازیار زارع با اختلاف از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. در ادامه مهرداد اولادی بجای رحمانی برای ملوان و خرسندنیا بجای مهدی کریمیان برای استقلال به میدان آمدند.

دقیقه 83 پاسکاری بین کرار و دیگرمهاجم استقلال با ضربه دقیق شهباززاده به گل سوم استقلال تبدیل شد. دقیقه 86 شوت قاضی از کنار دروازه بیرون رفت. دقایق پایانی رمضانی جایگزین کرار جاسم شد و در نهایت استقلال 3 بر یک ملوان را شکست داد.

استقلال با این برد به 3 شکست پیاپی‌اش خاتمه داد و 21 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر در رده دوم باقی ماند. ملوان هم با 8 امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاد.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، مهدی کریمیان، کرار جاسم، سجاد شهباززاده و محمد قاضی.

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، احمد آهی، عزت‌الله بورقاز، عزیز معبودی، مرتضی فلاحتی، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده، سهیل رحمانی، رضا اعتمادی، محسن یوسفی و سید‌جلال رافخایی.

کد خبر 273779

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha