همشهری آنلاین: با کسب سه مدال طلای کشتی‌گیران آزادکار جمع مدال‌های طلای کاروان ایران به عدد ۱۰ رسید و ایران در پایان روز دهم بازی‌های آسیایی در رتبه پنجم قرار گرفت.

P.Hadi

رده بندی رقابت‌های آسیایی اینچئون

در دهمین روز بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی آزادکاران ایران در 4 وزن به روی تشک رفتند که در پایان سه مدال طلا و یک نقره را از آن خود کردند.

در رقابت‌های امروز مسعود اسماعیل‌پور در وزن 61 کیلوگرم، میثم مصطفی جوکار در وزن 86 کیلوگرم و پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم گردن‌آویز طلا را از آن خود کردند. عزت‌الله اکبری نیز نماینده 74 کیلوگرم ایران مدال نقره را به دست آورد.

با احتساب سه طلایی که امروز کشتی کسب کرد، مجموع مدال‌های طلای ایران در روز دهم بازی‌های آسیایی به عدد 10 رسید. با این تعداد مدال طلا، کاروان ورزشی ایران با پشت سر گذاشتن کره شمالی، در رده پنجم قرار گرفت و باید برای رسیدن به قزاقستان و تکرار مقام چهارمی اکنون با قزاقستان رقابت کند؛ قزاقستانی که امروز در دو دیدار فینال کشتی دو مدال طلا را در مصاف با کشتی‌گیران ایرانی از دست داد.

10 طلایی ایران در این بازی‌ها نجمه خدمتی (تیراندازی)، اسماعیل عبادی (تیروکمان کامپوند)، محمد دانشور (دوچرخه‌سواری کایرین)، محسن شادی (روئینگ)، بهداد سلیمی (وزنه‌برداری)، محسن محمدسیفی (ووشو)، رضا یزدانی، مسعود اسماعیل‌پور، میثم مصطفی جوکار، پرویز هادی (کشتی آزاد) بودند.

همچنین ایران تا پایان روز دهم یازده مدال نقره و 8 مدال برنز را به دست آورد تا پس از چین، کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان در رده پنجم قرار گیرد.

کد خبر 273463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha