جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

در دومین روز از مسابقات رالی خاورمیانه که در استان فارس برگزار می‌شود، خودروی ریو متعلق به تیم سایپا دچار حادثه‌ای مرگبار شد.

ریو  حادثه مسابقات رالی

در دومين روز از مسابقات رالي خاورميانه كه با حضور 27تيم داخلي و خارجي در استان فارس در حال برگزاري است، حادثه مرگباري رخ داد كه جان نقشه‌خوان يكي از خودروهاي تيم سايپا را گرفت. در اين مرحله، قرار بود خودروها با عبور از مسيري حوالي روستاي اسماعيل آباد مرودشت، پرشي را به نمايش بگذارند. حسين قدسي و آرش رامين يكتا سرنشينان خودروي ريو شماره 5تيم سايپا بودند كه حدود ساعت 11شروع به حركت در اين مسير كردند. حسين راننده و آرش نقشه خوان اين گروه 2نفره بود. آنها با سرعت زياد به تپه‌اي رسيدند كه قرار بود پرش را به نمايش بگذارند. خودروي ريو پس از عبور از تپه به هوا بلند شد اما هنگام فرود ناگهان دچار مشكل شد و شروع به معلق‌زدن كرد.

يكي از شاهدان اين حادثه در گفت‌وگو با همشهري گفت: پرش خودروي ريو به اعتراف فيلمبرداران شبكه‌هاي عربي يكي از زيباترين پرش‌ها بود اما هنگام فرود براي ماشين اتفاقي رخ داد و چندين معلق زد و در نهايت متوقف شد. به‌دنبال اين حادثه، حتي ديگر شركت‌كنندگان در مسابقه به كمك سرنشينان آن شتافتند و تيم‌هاي امدادي هم به سرعت خودشان را به آنجا رساندند. حسين و آرش هر دو داخل ماشين بودند و ظاهرا آرش آسيب بيشتري ديده بود. به همين دليل درخواست بالگرد شد و در كمتر از 5دقيقه پس از حادثه بالگرد به محل حادثه رسيد و آرش را به بيمارستان رجايي شيراز منتقل كرد.

با انتقال هر دو مجروح به بيمارستان، تلاش براي نجات جان آنها آغاز شد اما شدت صدماتي كه آرش ديده بود به حدي بود كه وي به بخش مراقبت‌هاي ويژه منتقل شد. در اين ميان حسين قدسي، راننده خودرو شرايط بهتري داشت و از قسمت گردن دچار آسيب شده بود كه او نيز در بيمارستان بستري شد. درحالي‌كه تلاش‌ها براي نجات جان حادثه ديدگان ادامه داشت، بعد ازظهر ديروز آرش رامين يكتا جانش را از دست داد. عموي آرش در گفت و گو با همشهري گفت: آرش فوق ليسانس عمران بود و يك دختر خردسال داشت كه اين حادثه برايش رخ داد و ما را داغدار كرد. او 5سال بود كه در مسابقات قهرماني رالي شركت مي‌كرد.

کد خبر 273110

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha