دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: غلامعلی پورعطایی که چندی پیش دچار بیماری و سردردهای عجیبی شده بود، در بیمارستانی در مشهد بستری شده، اما فرزند این هنرمند از برخورد پرسنل بیمارستان انتقاد دارد.

غلامعلی پور علایی

به گزارش ایسنا، غلامعلی پورعطایی نوازنده دو تار و خواننده آوازهای عارفانه و عاشقانه خراسان است که این روزها حال خوبی ندارد و پس از گذراندن دوره‌ای بیماری در منزلش در تربت جام، به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شده است.

هادی پورعطایی درباره وضعیت فعلی پدرش توضیح داد: پس از انتقال پدرم به بیمارستان متوجه شدیم او دچار عفونت ریه شدید و سنگ صفرا شده است؛ همچنین در مدتی که روند بیماری در منزل طی می‌شد، گویا ایشان دچار شکستگی از ناحیه گردن و کمر هم شده‌ و در این مدت آسیب دیده‌اند.

فرزند پورعطایی ادامه داد: پس از انتشار خبر بیماری پدرم، نهاد ریاست‌جمهوری به ما لطف بسیار کرد؛ طوری که اصلا انتظار نداشتیم. آنها زحمت زیادی کشیدند و برای پدرم در بخش VIP بیمارستان امام رضا (ع) اتاق گرفتند و حتی فعالیت‌های وزارت بهداشت هم در این راستا بسیار تاثیرگذار بود.

او افزود: این در حالی است که وقتی اعضای نهاد ریاست‌جمهوری در مشهد حضور داشتند، رسیدگی‌ها به پدرم عالی بود اما متاسفانه همین که از مشهد رفتند، همه این رسیدگی‌ها تمام شد و مسوولان بیمارستان او را به بخش معمولی منتقل کردند و حتی پزشکان بیمارستان بالای سر پدرم نمی‌آیند.

او با تاکید بر اینکه هم‌اکنون حال پدرش خوب نیست، ادامه داد: وقتی درباره این اقدام بیمارستا ن اعتراض کردیم، مسوولان بیمارستان پاسخ دادند: «هر کاری صلاح بدانیم، انجام می‌دهیم».

هادی پورعطایی اظهار کرد: آقای مرادخانی (معاون وزیر ارشاد) هم پس از انتشار خبر بیماری پدرم در ایسنا تماس گرفت و حال پدرم را جویا شد و گفت که اگر لازم است، ایشان را با هواپیما با یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل کند، اما پدرم گفت شرایطش طوری نیست که به تهران بیاید. با این حال آقای مرادخانی نماینده‌ای را برای رسیدگی به کار تعیین کرده‌اند که وقتی مشکل پدرم را با این نماینده مطرح کردم، گفت به فرمانداری بروم و از وضعیت بیمارستان شکایت کنم.

پورعطایی با بیان اینکه خانه موسیقی هیچ تماسی حتی برای احوال‌پرسی با پدرش نداشته است، گفت: خانه موسیقی طوری برخورد می‌کند که انگار غلامعلی پورعطایی را نمی‌شناسد. نماینده تربت جام هم که برای تبلیغات خودش از عکس‌های پدر من استفاده کرد، به محض اینکه نماینده شد، پدرم را فراموش کرد.

به گزارش ایسنا، غلامعلی پورعطایی هنرمند پپیشکسوت و یکی از نوازنده‌های مهم دوتار خراسان است. او علاوه‌ بر اجرا در شهرهای مختلف ایران، صدای دوتار را به گوش بسیاری از جهانیان هم رسانده است. در خیلی از فیلم‌ها و سریال‌ها هم ساز زده و از جمله با بهرام بیضایی و واروژ کریم‌مسیحی همکاری کرده است. «نوایی نوایی» از آثار شناخته‌شده او محسوب می‌شود.

کد خبر 271983

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha