همشهری آنلاین: امید نوروزی با شایستگی صاحب مدال نقره وزن ۶۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد. اخلاقی و مهدی‌زاده حذف شدند.

O.Nouroozi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات اوزان 66، 80 و 130 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح روز شنبه (22 شهريور) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر 0 دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد و در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان، نفر سوم جهان در سال 2013 در يك كشتي نزديك و ديدني با نتيجه 4 بر 3 به برتري دست يافت و راهي مرحله يك چهارم نهايي شد.

وي در اين مرحله مقابل كنسنتاتين استاس از بلغارستان در يك كشتي نزديك با نتيجه 3 بر 2 و عليرغم ناداوري به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. نوروزي در این مرحله با نتیجه 4 بر 1 از سد توماس لورينچ، دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن و قهرمان اروپا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وي در ديدار پاياني که همراه با ناداوری بود با نتیجه 7 بر 3 مغلوب داوور استفانك از صربستان، نفر سوم اروپا شد و با شایستگی صاحب مدال نقره شد.

حبيب‌اله اخلاقي نماينده وزن 80 كيلوگرم و بهنام مهدي‌زاده در وزن 130 كيلوگرم اما در مرحله يك چهارم نهايي از دور رقابت‌ها كنار رفتند.

 

کد خبر 271832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha