همشهری آنلاین: تصمیم رییس‌جمهوری که تا اطلاع ثانوی بر اداره وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط «سرپرست» قرار گرفته است در حالیست که گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره گزینه مدنظر برای معرفی به مجلس جهت تصدی وزارت علوم آغاز شده و این گزینه‌ها نیز عنوان می‌کنند که درباره وزارت علوم با آنها صحبتی نشده است.

دكتر محمد فرهادي كه ریاست جمعیت هلال احمر را بر عهده دارد در پاسخ به ايرنا درباره برخی شایعات مبني بر پيشنهاد تصدي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به وي، گفت: پیشنهادی درخصوص تصدی وزارت علوم به من نشده است و قرار نیست وزیر علوم شوم.

مصطفي كواكبيان، رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیرکل حزب مردم‌سالاری نيز درباره اين موضوع به تسنيم گفته است: درباره مسئولیت وزارت علوم صحبتی با بنده نشده، اما اگر هم صحبتی شود منعی برای آن نمی‌بینم.

وي افزود: والله کسی با ما در این خصوص صحبت نکرده است. چیزی هم در فیس‌بوک در این زمینه راه افتاده و ما نمی‌توانیم به این بنده‌های خدا بگوییم این کارها را نکنید. من خودم هم خیلی فیس‌بوکی نیستم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با اشاره به سوابق خود در نظام آموزش عالی، تصریح کرد: خیلی از لحاظ شخصی مانعی برای این مسئله نمی‌بینم، چون در دو نهاد علمی دانشگاه آزاد و دانشگاه علامه‌طباطبایی عضو هیئت علمی هستم. خودمان هم یک دانشگاه غیردولتی داریم. عضو شورای مرکزی اتحادیه دانشگاه‌های غیردولتی هستم. در مجلس هشتم مسئولیت فراکسیون دانشگاهیان را داشتم و در بیش از 80 دانشگاه سخنرانی داشتم، بنابراین آموزش عالی را می‌شناسم.

کد خبر 271773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha