همشهری آنلاین: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تعداد دوربین‌های مدار بسته جاده‌ای به ۲ هزار و ۵۰ دوربین افزایش می‌یابد.

داوود کشاورزیان امروز در همایش ملی فنآوری‌های نوین ساختمان در مشهد افزود: هم اکنون در 34 هزار کیلومتر از راه‌های کشور 500 دوربین کنترل مسیر وجود دارد که در حال پیگیری برای افزایش آن هستیم.

وی با تاکید بر راهداری از منظر ایمنی گفت: خط کشی به موقع ، اصلاح شیب شیروانی ، نصب تابلوهای هشدار دهنده، اصلاح تقاطع‌ ها، اصلاح اصول دوربرگردان ها و روشنایی نقاط مه گیر بسیار کم هزینه است و حتی در صورت کمبود منابع هم قابل انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی حفظ سرمایه ملی و ارتقای کیفیت راه‌ها را از وظایف راه و شهرسازی دانست و افزود: با اولویت دادن به ارتقای ایمنی راهها ، تلاش خواهیم کرد برای نگهداری راههای غیرشریانی و هوشمند سازی و تهویه تونلهای طویل بودجه‌ای را تصویب کنیم.

داوود کشاورزیان همچنین سامان دهی ماشین آلات راهداری و شناسه دار کردن رانندگان آنها را ضروری دانست.

سومین همایش ملی فنآوریهای نوین صنعت ساختمان 20 و 21 شهریور در مشهد برگزار می‌شود.

نقش و تاثیر استفاده از فنآوریهای نوین در ساخت و سازها، آسیب شناسی موانع اجرایی و ارائه راهکارهای موثر برای گسترش استفاده از فنآوری‌های نوین در صنعت ساختمان و نیز احیاء بافت‌های فرسوده از جمله محورهای این همایش است.

کد خبر 271605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha