همشهری آنلاین: اسامی پذیرفته‌شدگان دوره کاردانی حرفه‌ای مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، "دکتر غلامرضا کریمی " رئیس مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: سازمان سنجش کشور اسامی پذیرفته‌شدگان دوره کاردانی حرفه‌ای این مرکز را اعلام کرد و پذیرفته شدگان در کلیه رشته‌ها می‌توانند با در دست داشتن مدارک خود در روزهای نوزدهم، بیستم و بیست و دوم برای ثبت نام به این واحد دانشگاهی مراجعه كنند.
کریمی با اشاره به نوپا بودن این مرکز دانشگاهی گفت: علیرغم جوان بودن این مرکز، استقبال خوبی از حضور دانشجویان در مرکز داریم.

وی گفت: این مرکز به عنوان برند آموزش‌های شهروندی دارای جایگاهی ویژه در میان سایر مراکز است و با توجه به رشته‌های تحصیلی این مرکز دانشگاهی صدر اول این آموزش‌ها را به صورت آکادمیک و علمی بخود اختصاص داده است.

رئیس مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران افزود: رشته‌های این مرکز در دوره‌های کاردانی و کارشناسی است.

وی گفت: دانشجویان نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393 در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور محله، کاردانی حرفه‌ای تربیت مربی آموزش‌های شهروندی، کاردانی حرفه‌ای تربیت مربی خانه کودک و نوجوان، کاردانی حرفه‌ای تکنولوژی آموزشی، کاردانی حرفه‌ای مددکاری اجتماعی، کاردانی حرفه‌ای سلامت یاری و کاردانی حرفه‌ای مشارکت‌های مردمی از بین متقاضیان زن و مرد با سهمیه آزاد و شاغل ( پرسنل شهرداری) پذیرش شده‌اند.

کریمی افزود: در حال حاضر طبق تاریخ اعلام شده دانشجویان فقط در مقطع کاردانی حرفه‌ای می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و در صورت تمدید زمان ثبت نام، از طریق سایت این مرکز دانشگاهی به آدرس www.amozeshesharvandi.ir متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 271541

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha