همشهری آنلاین: معاون اول قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت خبرنگاران واشنگتن پست گفت: هیچ تغییری در پرونده ایجاد نشده و این افراد در بازداشت به سر می‌برند.

اژه ای

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در قوه قضاییه نیروی انسانی است. در برنامه پنجم توسعه اجازه داده شد در طول پنج سال، چهار هزار نیرو را جذب کنیم.

محسنی اژه‌ای در خصوص آخرین وضعیت خبرنگاران واشنگتن پست نیز گفت: هیچ اتفاق خاصی در این پرونده رخ نداده و این افراد همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

معاون اول قوه قضاییه در خصوص نظر دستگاه قضا درباره توسعه پهنای باند اینترنت نیز اظهار داشت: قوه قضاییه در شورای عالی فضای مجازی دو عضو دارد. همه باید به دنبال این باشیم که مردم از فناوری جدید بهترین و بیشترین بهره برداری را داشته باشند. البته سرویس دهی باید ارزان و بهداشتی باشد. در حال حاضر این گلایه از مسئولین وجود دارد که چرا تلاشی برای سرویس دهی ارزان اینترنت صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: باید زیرساخت‌ها بومی شود تا سرویسی که به مردم ارائه می‌شود سالم و بهداشتی باشد. انتظار این است که ضمن بالا بردن سرویس دهی متناسب و ارزان قیمت با ملی کردن زیرساخت‌ها سرویس اینترنتی خوب و بهداشتی به مردم ارائه شود.

کد خبر 271526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha