همشهری آنلاین: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدرضا جوادی یگانه را به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، علي جنتي در حكم انتصاب رئیس جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات بر برقراری ارتباط علمی با نیروهای متخصص، خلاق و انجام طرح‌های پژوهشی در زمینه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری مؤسسات و جوامع علمی و پژوهشی داخلی و خارج از کشور تأكيد كرده است.

محمدرضا جوادي يگانه، دانشيار گروه جامعه شناسي دانشگاه تهران است و بر اساس شرح منتشر شده در وب سايت شخصي وي، حوزه‌هايي نظير جامعه‌شناسي تاريخي، هويت و شخصيت ايراني، جامعه‌شناسي ادبيات و خواندن و بازاريابي اجتماعي از جمله علايق پژوهشي اين عضو هيات علمي دانشگاه محسوب مي‌شود.

پیش از یحیی طالبیان رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات بود.

طبق گزارش پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مراسم معارفه دكتر محمدرضا جوادي يگانه رئيس جديد پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور دكتر محمدمهدي مظاهري مشاور ارشد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و دكتر سيد ضياء هاشمي معاون فرهنگي وزير علوم، تحقيقات و فناوري،‌ برگزار شد.

دكتر مظاهري در اين مراسم، رئيس جديد پژوهشگاه فرهنگ،‌ هنر و ارتباطات را فردي دانشگاهي، جامعه‌‍شناس و صاحبنظر در حوزه فرهنگي معرفي كرد و با توجه به جايگاه ويژه پژوهشگاه خواستار توجه دكتر جوادي يگانه به ارتقاي اين مجموعه از وضعيت فعلي به وضعيت مطلوب شدند.

توجه به آينده‌پژوهي، ارتباط بيشتر با دانشگاه‌ها و ديگر پژوهشگاه‌ها، توجه به حضور دانشجويان دكتري پژوهش‌محور، توجه به ساختار پژوهشگاه، اهتمام به موضوع اقتصاد و فرهنگ، حضور نيروهاي هيات علمي تمام وقت از جمله نكاتي بود كه از سوي دكتر مظاهري مورد تاكيد قرار گرفت.

کد خبر 271306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha