همشهری آنلاین رهبر معظم انقلاب صبح ۱۷ شهریور ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفتند که این عمل با موفقیت به پایان رسید.

عیادت رئیس جمهوری از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات در یکی از بیمارستان‌های دولتی تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت به پایان رسید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه‌ عزیمت به بیمارستان برای انجام عمل جراحی در پاسخ به واحد مرکزی خبر گفتند: من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: البته جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند لیکن انشاءالله جای نگرانی نیست و یک عمل خیلی معمولی و عادی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: ان‌شاءالله لطف خدای متعال شامل خواهد شد و کارها بخوبی پیش خواهد رفت.

آخرین وضعیت حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از عمل جراحی

دکتر مرندی در پی عمل جراحی صبح امروز رهبر انقلاب اسلامی، در مصاحبه‌ای افزود: عمل پروستات برای افراد در محدوده سنی سالمندی و حتی میانسالی، عمل رایجی است که در اغلب موارد نیاز به برداشتن پروستات بوجود می آید.

وی افزود: مدتی بود که این عارضه در رهبر انقلاب ایجاد شده بود و نظر پزشکان این بود که اکنون زمان مناسبی برای عمل است و رهبر معظم انقلاب نیز از نظر پزشکان معالج تبعیت کردند.

رئیس تیم پزشکی رهبر معظم انقلاب در خصوص فرآیند انجام عمل گفت: عمل مزبور صبح امروز و در مدت کمتر از نیم ساعت با بی حسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی و بدون هرگونه عارضه ای انجام شد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در طول عمل در هوشیاری کامل بودند و صحبت می کردند و اکنون نیز در وضعیت خوبی هستند و از بنده خواستند که سلامت ایشان را به مردم ابلاغ کنم.

دکتر مرندی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب در خصوص انجام عمل در یک بیمارستان دولتی،افزود: رهبر انقلاب تأکید داشتند که مزاحمتی برای سایر بیماران انجام نشود، لذا عمل صبح زود انجام شد.

آقای مرندی در پاسخ به سوالی درباره زمان ترخیص رهبر معظم انقلاب از بیمارستان نیز گفت: بطور معمول مراقبتهای بعد از این عمل برای همه بیماران بین 3 تا 5 روز در بیمارستان انجام می شود و در خصوص ایشان نیز همین روند طی خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از ترخیص نیز مانند همه بیماران، در دوره نقاهت، محدودیتهای بعد از عمل از لحاظ میزان فشار کاری وجود دارد و ایشان اگرچه فردی فوق العاده پر کار هستند، اما باید به مدت چند هفته از فشار کاری خود کم و برخی کارها را نیز حذف کنند، البته اراده ایشان بر این است که هر چه زودتر به حالت طبیعی بازگردند.

رئیس تیم پزشکی رهبر انقلاب همچنین از زحمات کادر پزشکی و پرستاران در انجام عمل جراحی و همچنین از دعاهای خالصانه مردم ایران برای سلامتی رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد.

رئیس جمهور: حال عمومی رهبر انقلاب بسیار خوب است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی از مقام معظم رهبری عیادت کرد.

عیادت رئیس جمهوری از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

ساعتي پس از عمل جراحي حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، حجت الاسلام و المسلمين روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران در بيمارستان محل بستري رهبر انقلاب حاضر شد و از ايشان عيادت کرد.

آقاي روحاني در اين ديدار، بهبودي و سلامتي کامل رهبر انقلاب را از خداوند متعال مسألت کرد.

رئيس جمهور پس از ديدار در مصاحبه اي، با اظهار خرسندي از وضعيت عمومي رهبر انقلاب و انجام دقيق و مطلوب عمل جراحي و مراقبتهاي پزشکي پس از عمل تأکيد کرد: همه مردم بايد براي سلامتي، طول عمر و افزايش توفيقات ايشان در خدمت به ملت ايران و جهان اسلام دعا کنند.

عیادت رئیس جمهوری از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

آقاي روحاني حال عمومي رهبر معظم انقلاب را بسيار خوب و همراه با شادابي و نشاط توصيف کرد و گفت: عوارض پس از عمل کاملاً طبيعي است و تيم پزشکي مجرّب، اين عمل جراحي را به بهترين و دقيق ترين وجه انجام دادند و در خصوص مراقبتهاي پس از عمل نيز بايد با همين دقت کار را دنبال کنند.

رئيس جمهور دعاي ملت ايران براي رهبر انقلاب را دعايي دائمي و مستمر خواند و اظهار داشت: حال عمومي رهبر انقلاب بسيار خوب است، بنابراين مردم اصلاً نبايد نگران باشند و در کنار دعا براي سلامتي ايشان، همه بايد شکرگزار وجود ذي جود و سلامت رهبر معظم انقلاب باشند.

وي به سفر خارجي از قبل برنامه ريزي شده خود در عصر امروز نيز اشاره کرد و گفت: تمايل داشتم که در تهران بمانم اما خود رهبر معظم انقلاب فرمودند که اين سفر طبق برنامه انجام شود.

رهبر معظم انقلاب بعد از طی دوران نقاهت به منزل منتقل می‌شوند

آیت الله گلپایگانی با بیان اینکه حال مقام معظم رهبری بسیار خوب است گفت:‌ مقام معظم رهبری پس از گذراندن ۵-۶ روز دوران نقاهت به منزل منتقل می‌شوند.

ايسنا نوشت: مسئول دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه مراسم بدرقه رییس جمهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت مقام معظم رهبری تصریح کرد: حال ایشان به لطف خدا خوب است و اطبا از حالشان راضی بودند. البته اطبای برجسته و متخصص این کار بودند.

وی افزود:‌ مقام معظم رهبری بعد از عمل جراحی به فاصله بسیار کوتاهی به اتاق خود منتقل شدند چرا که ایشان را بی حس کرده بودند و بیهوش نکرده بودند و من بعد از اینکه به اتاق‌شان آمدند با ایشان صحبت کردم و حالشان بسیار خوب بود و مشکلی نداشتند.

فيلم اظهارات رهبر معظم انقلاب پيش از عزيمت به بيمارستان را اينجا مشاهده كنيد.

کد خبر 271291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha