شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

مدیرکل نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از احتمال پولی شدن تمام خدمات بانکداری غیرحضوری و الکترونیک در آینده خبر داد و اذعان کرد که خدمات تسویه آنی بانک‌ها باعث خلق پول و برداشت بانک‌ها از منابع بانک مرکزی شده است.

بانک

به گزارش فارس، ناصر حكيمي استفاده رايگان از خدمات پرداخت و بانكداري الكترونيك را يك «عادت نادرست» قلمداد و اظهار كرد: پس‌از اخذ كارمزد از تراكنش مانده‌گيري بين بانكي، مرحله دوم دريافت كارمزد از خريد شارژ عملياتي مي‌شود و در فاز سوم هم ممكن است به سراغ پرداخت قبوض و حتي برداشت نقدي برويم. حكيمي در واكنش به برخي انتقادها كه تعيين كارمزد براي كاربر نهايي را موجب كاهش استفاده از خدمات پرداخت الكترونيك ارزيابي مي‌كنند، گفت:

اين آزادي عمل براي مشتري وجود دارد كه به جاي استفاده از خدمات بين بانكي، از خدمات درون بانكي استفاده كند تا كارمزدي پرداخت نكند يا به جاي استفاده از خودپرداز، از تلفن بانك استفاده كند. حكيمي گفت: خدمات بانكي گرانقيمت است و نبايد اين خدمات گران را صرف تراكنش‌هاي كم ارزش كرد و منطقي نيست براي خريد شارژ 1000يا 2000توماني شبكه و سيستم بانكي درگير شود به حدي كه در ايام شلوغ هم نتوانيم جوابگوي مشتريان باشيم.

کد خبر 271123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha