همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران در پنجمین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی اسپانیا برابر فرانسه نتیجه را واگذار کرد و شانس صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را از دست داد.

basketball

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی بسکتبال ایران و فرانسه در چارچوب رقابتهای گروهی مسابقات قهرمانی جهان برابر هم قرار گرفتند که این بازی را تیم فرانسه با حساب 81 بر 76 به سود خود پایان داد. این چهارمین باخت تیم کشورمان در رقابتهای جهانی بود.

تیم ایران بازی را خوب شروع کرد و کوارتر نخست 23 بر 13 به سود خود خاتمه داد. فرانسه که تونی پارکر را به همراه نداشت در کوارتر دوم به نوعی به بازی برگشت و 24 بر 10 برنده شد. در ست کوارتر این بازی تیم فرانسه با تحت فشار قرار دادن تیم ایران 26 بر 16 نتیجه را به سود خود ثبت کرد. کوارتر پایانی با بازی خوب تیم ایران همراه شد و تلاش بازیکنان برتری 27 بر 18 تیم کشورمان را به دنبال داشت اما در نهایت تیم فرانسه 81 بر 76 برنده شد.

در پایان این بازی صمد نیکخواه بهرامی با کسب 23 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن برگزیده شد. تیم ایران در صورتی که فرانس را شکست می‌داد، می‌توانست برای نخستین بار به مرحله دوم جام جهانی راه یابد اما با قبول شکست برابر حریف این شانس را از دست داد.

کد خبر 270937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha