پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر خرمشهر با حضور تمامی اعضای این شورا در سالن اجتماعات شورای شهر خرمشهر برگزار و علی بندری به‌عنوان رئیس جدید این شورا انتخاب شد.

شورا

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه در ابتدای شروع این جلسه، رئیس شورای اسلامی خرمشهر عنوان کرد: زمانی که کاری که انجام می‌دهیم، باید هدفش خدمت به مردم باشد و خدمت‌گذاری به مردم نیز به نحو احسن انجام بشود.

سید جواد ادریس پور اظهار کرد: در طی یک سالی که ریاست شورای شهر خرمشهر،استان خوزستان را به‌عهده داشتیم خوشبختاته به رغم مشکلات عدیده فعالیت‌ها و کارهای خوبی در شهر انجام شده‌است.

ادریس‌پور تصریح کرد: وجدانم راضی است چرا که در حد توانم شورا را اداره کردم و از این‌که می‌بینم پرسنل شهرداری خرمشهر از کار شورا در طی این یک سال راضی بوده‌اند خداوند را شاکر هستیم.

در ادامه این جلسه به صورت رسمی رای‌گیری برای انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر خرمشهر در بین اعضای شورا انجام شد.

در این میان علی بندری، سید صباح حسینی و مهدی عساکره کاندیدای ریاست جدید شورا شدند که پس از رای‌گیری، علی بندری با کسب هشت رای، رئیس جدید شورای اسلامی شهر خرمشهر شد.

همچنین سید علی معادی با کسب هشت رای به‌عنوان نائب رئیس شورای شهر انتخاب شد و نیز سید مکی موسوی با هشت رای به عنوان منشی و در نهایت علی غزالی با کسب 9 رای به‌عنوان خزانه دار شورا انتخاب شدند.

طبق قانون شوراها هیئت رئیسه شوراها هر ساله با انتخاباتی در شورا، تغییر کرده و ریاست آن نیز یک ساله خواهد بود.

کد خبر 270911

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha