همشهری آنلاین: دبیر کل سازمان ملل بریده شدن سر خبرنگار آمریکا توسط یکی عضو گروه تروریستی داعش را به شدت محکوم کرد.

بان کی مون

به گزارش ایرنا به نقل از رادیو نیوزیلند؛ بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در سخنانی در دانشگاه ˈآوکلندˈ، گردن زدن ˈاستیون سولتوفˈ خبرنگار آمریکایی توسط تروریست های داعش را با شدیدترین لحن ممکن محکوم کرد.

وی که در جمع صدها نفر در این دانشگاه سخن می گفت، گردن زدن این خبرنگار را حرکتی ˈوحشیانهˈ توصیف کرد و گفت که عاملان این جنایت باید به دست عدالت سپرده شوند.

ویدئوی انتشار یافته در فضای آنلاین نشان می‌دهد یک فرد نقابدار با لهجه بریتانیایی گلوی ˈاستیون سولتوفˈ خبرنگار 31 ساله آمریکا را می‌برد.

وی اگوست سال گذشته میلادی زمانی که در حال تهیه گزارش از اوضاع سوریه بود، ناپدید شد و در زمان انتشار فیلم مربوط به کشته شدن ˈجیمز فولیˈ خبرنگار آمریکایی ، بحث درباره سرنوشت وی مجددا مطرح شد.

یک تروریست داعش در فیلم مربوط به سربریدن ˈجیمز فولیˈ هشدار داده بود ˈسولتوفˈ نیز به همین سرنوشت دچار خواهد شد مگر اینکه رییس جمهوری آمریکا دستور پایان حملات به گروه داعش در عراق را صادر کند.

در ویدئوی مربوط به سربریدن سولتوف، یک فرد نقابدار عضو داعش تهدید کرده است که یک تبعه انگلیسی به نام ˈدیوید هاینسˈ نفر بعدی است که توسط این تروریست‌ها کشته خواهد شد.

کد خبر 270844

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha