دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۸
۰ نفر

۱۸۷ نفر از ستاره‌های هالیوودی با امضای نامه‌ای خشم و نفرت خود را از مقاومت مردم فلسطین مقابل حمله‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

حمایت هالیوود ‌ ازصهیونیست‌ها

اين نامه روز گذشته در رسانه‌هايي چون بيلبورد، ورايتي، هاليوود ريپورتر و چند روزنامه مهم آمريكايي منتشر شد و امضاي سيلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر هم پاي آن به چشم مي‌خورد.

به گزارش همشهري، در بخشي از نامه هاليوودنشينان خطاب به جنبش مقاومت اسلامي حماس بدون اشاره به انبوه قربانيان زن و كودك ساكن غزه و حمله‌هاي وحشيانه رژيم كودك‌كش اسرائيل آمده است: شما حق نداريد باران موشك و راكت را بر سر شهرهاي اسرائيلي روانه كنيد و هموطنان خود را به گروگان بگيريد. به گفته ستاره‌هاي آمريكايي دليل اصلي حمله هواپيماهاي اسرائيلي به بيمارستان‌ها و مدارس غزه، پنهان كردن سلاح و مهمات در اين مناطق است.

ايوان ريتمن، آرون سوركين، مايكل روتنبرگ، ايوي لرنر، مايكل نايمن، ميني درايور، سارا سيلورمن، ست روگن و ده‌ها نام برجسته ديگر در نامه سرگشاده خود رنج و درد مردم مظلوم غزه و فلسطين را ناديده گرفته و حماس و فلسطينيان را مقصر اصلي حوادث خونبار اخير در غزه معرفي كرده‌اند. اين در حالي است كه حمله‌هاي رژيم اسرائيل به مناطق مسكوني فلسطين پس از چند روز آتش‌بس دوباره از سر گرفته شده و آمار قربانيان افزايش يافته است.

برخي رسانه‌هاي آمريكايي اقدام اخير هاليوودي‌ها را در حمله به رزمندگان فلسطيني و دفاع از حملات صهيونيست‌ها پاسخ به درخواست مديران يهودي استوديوهاي بزرگ فيلمسازي دانسته‌اند. روزنامه امريكن فري پرس گزارشي مفصل منتشر كرد كه در سرخط آن آمده بود: يهودياني كه هاليوود را تحت كنترل دارند به ستاره‌ها توصيه مي‌كنند بهتر است نامي از فلسطين نياورند. تازه‌ترين قانون شماره يك هاليوود اين است: اگر مي‌خواهيد همچنان كار كنيد، حرف «ف» را كنار بگذاريد.

به نوشته مايكل كالينز پايپر خبرنگار امريكن فري پرس، اين روزها يك قانون در هاليوود حكمفرمايي مي‌كند؛ شما در هاليوود آزاديد درباره تمام مسائل سياسي اظهار نظر كنيد، جز حمله ارتش اسرائيل به مسلمانان و مسيحيان ساكن غزه. اين ديگر يك تئوري توطئه از جانب منتقدان اسرائيل يا نئونازي‌هاي ضد يهود نيست. اين قانون را روزنامه معتبر هاليوود منتشر كرده و كسي هم آن را تكذيب نكرده است.

کد خبر 269915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha