همشهری آنلاین: بسکتبالیست‌های جوان ایرانی در بازی دوم خود در مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا مقابل ژاپن به برتری رسیدند.

basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، تیم ملی جوانان ایران با ترکیب مهیار مهر، محمد یوسفوند، نوید رضایی‌فر،علیرضا سرودی و محمد رضایی شروع کننده بازی مقابل ژاپن بود.

کوارتر نخست بازی با برتری تیم ژاپن آغاز شد، اما بازیکنان ایران خیلی زود توانستند بر بازی مسلط شوند و با نتیجه 21 بر 9 به برتری برسند. جریان بازی تا اواسط کوارتر دوم به سود ایران در جریان بود، اما بازیکنان ژاپن موفق شدند با استفاده از غفلت بازیکنان کشورمان با نتیجه 23 بر 16 به برتری برسند و با این نتیجه نیمه نخست بازی با برتری 37 بر 32 ایران خاتمه یافت.

در نیمه دوم بازیکنان ژاپن با افزایش شدت حملات خود سعی داشتند اختلاف به وجود آمده را به سود خود تغییر دهند، اما در نهایت با نتیجه 19 بر 16 مغلوب ایران شدند تا بازی با نتیجه 55 بر 48 به سود ایران وارد کوارتر چهارم شود.

بازیکنان ژاپن موفق شدند در کوارتر پایاني اختلاف بازی را به سه امتیاز هم برسانند، اما بازیکنان ایران اجازه پیش روی بیشتر را به حریف ندادند و در نهایت با نتیجه 72 بر 65 موفق شدند چهارمین پیروزی خود در این مسابقات را رقم بزنند.

تیم ملی ایران روز یکشنبه 2 شهریور ماه ساعت 14:30 به وقت تهران با تیم اول گروه D، چین تایپه دیدار می‌کند.

 

کد خبر 269765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha