گروه شهری: نشست مشترک ستاد هماهنگی شورایاری‌ها با نمایندگان منتخب شورایاری‌های مناطق 22گانه شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجدجامعی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در این جلسه گفت: شورایاری‌ها از اهمیت زیادی در مدیریت شهری برخوردارند. شورایاران گنجینه‌های محلی و نیروهای علاقمند و فرهیخته محله‌ها هستند که در حل مشکلات شهروندان تلاش می‌کنند.

وی افزود: چهار دهه قبل نیز چنین انجمن‌هایی در محله‌های قدیمی تهران فعال بودند و زندگی در محله، حکایت نوعی از همبستگی اجتماعی و گرم در شهر داشت. مردم در کمال آرامش زندگی می‌کردند و شهر به دو قطب شمال و جنوب تقسیم نشده بود. امروز تهران، شهر غریبی شده است. مردم در محله‌ها با یکدیگر بچه محل نیستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: فارغ از بحث جغرافیایی محله‌ها دارای یک روح انسانی بودند و تلاش شورایاری‌ها می‌تواند محله‌ها را دوباره احیاء کند.

همچنین در این جلسه پروین احمدی‌نژاد عضو شورای شهر گفت: هیچ مقام اجرایی بلندپایه‌ای درصدد حذف شورایاری‌ها نیست و همه تلاش می‌کنند تا شورایاری‌ها رشد کنند و مسئولیت‌های بیشتری به آنها واگذار شود.

در نشست ستاد هماهنگی شورایاری با 22 نفر از نمایندگان منتخب شورایاری‌های مناطق 22گانه، درباره مسائل و مشکلات شورایاری‌ها بحث شد و مقرر شد تا مسائل با حضور همه دبیران و اعضاء شورایاری‌ها در جلسات دیگر و در آینده نزدیک بررسی و تا حد ممکن رفع شود.

کد خبر 26918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز