شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشنامه خوانی «شایعات» به کارگردانی بهادر آذری در نخستین روز شهریور در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

پوستر تئاتر

به گزارش همشهري آنلاين، نمایشنامه «شایعات» نوشته نیل سایمون به کارگردانی بهادر آذری، شنبه یکم شهریور 1393 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران خوانش می‌شود.

بهادر آذری در بیان خلاصه داستان این نمایشنامه می‌گوید: موضوع این نمایشنامه درباره یک مهمانی است که به مناسبت دهمین سالگرد ازدواج یک زوج به نام های «چارلی» و «مایرا» ترتیب داده شده است.

در این مهمانی «چارلی» و «مایرا» حضور ندارند. در ادامه نمایش معلوم می‌شود که «چارلی» تیر خورده است. چهار زوجی که مهمان این جشن هستند در پی یافتن علت تیر خوردن «چارلی» هستند.

این کارگردان جوان با اشاره به علت انتخاب نمایشنامه ای از نیل سایمون، ادامه می‌دهد: این اجرای ما کاری خیریه است و به رسم فعالیت های خیریه به سراغ متنی طنز رفتیم. برای این امر نیز اثری از سایمون را انتخاب کردیم که طنز موقعیتی و متنی جذاب دارد.

ترجمه نمایشنامه «شایعات» را دکتر بهروز محمودی ‌بختیاری و مینا رضاپور انجام داده اند. در این نمایشنامه خوانی روح الله جعفری مشاور کارگردان است و نقش خوان ها به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: رضا بهرامی، سارالله یاری، تینو صالحی، مهتاب کرکوندی، احسان کرمی، آذین رئوف، عباس جمشیدی، یلدا عباسی و سالار دریامج.

در این اجرا پیمان جوانمرد نوازندگی ملودیکا را برعهده دارد و ستاره رامهرمزی صحنه خوان است.

دیگر عوامل این نمایش هم عبارتند از: میلاد مجرد طراح پوستر، نیوشا ضرابی و محمد تاجیک همراهان اجرا، و هانیه زاهد عکاس.

قرار است تمام عواید این اجرا به موسسه خیریه خانه‌ای برای آینده تعلق گیرید.

نمایشنامه خوانی «شایعات» 1 شهریور 1393 ساعت 18 اجرا می‌شود.

بلیت های این اجرا 10 هزار تومانی است و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت علاوه بر مراجعه به سایت تیوال و رزرو تلفنی، به گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

کد خبر 268928

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha