همشهری آنلاین: معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با امضای تفاهمنامه‌ای، همکاری‌های پژوهشی و آموزشی خود را گسترش می‌دهند.

به گزارش ایرنا، تفاهم‌نامه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به امضای سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و بهمن نامور مطلق معاون سازمان میراث فرهنگی رسیده است.

در این تفاهم بر توسعه سطح همکاری‌های متقابل در زمینه‌های آموزش، پژوهش، تولید، ترویج صنایع دستی و فعالیت‌های مرتبط با آن در فضای دانشگاهی تاکید شده است.

توسعه شناخت، ترغیب و جذب جامعه دانشگاهی به نقش‌آفرینی در حوزه صنایع دستی، غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان و ترویج و توسعه صنایع دستی در محیط‌های دانشگاهی از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است که در شش ماده و 27 بند تنظیم شده است.

این تفاهم‌نامه، تعهدات جداگانه‌ای برای معاونت صنایع دستی و معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در نظر گرفته که از آن جمله می‌توان به حمایت از تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی، همکاری برای برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها، المپیادها، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها، ایجاد تسهیلات برای دسترسی دانشگاهیان به صنایع دستی، حمایت از پایان‌نامه‌ها، تأمین بسته‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید دانشجویان از موزه‌ها اشاره کرد.

کد خبر 268620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha