همشهری آنلاین: تیم ملی ب ایران در سومین بازی خود تیم مصر را از پیش رو برداشت.

basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در این دیدار فرید اصلانی، حامد حسین‌زاده، محمد حسن‌زاده، محمد اوجاقی و میثم میرزایی ترکیب شروع کننده ایران بودند.

درکوارتراول جریان بازی با اختلاف بسیار کم به سود هر دو تیم در جریان بود، این بازی نزدیک در این کوارتر با نتیجه 17 بر 18 به سود مصر خاتمه یافت.

از کوارتر دوم به بعد برتري از آن بازیکنان ایران بود. ملی‌پوشان کشورمان در کوارتر دوم بازی با اختلاف بسیار کم از حریف خود پیش افتادند و نیمه نخست را با نتیجه 29 بر 30 به نفع خود پایان دادند.

در نیمه دوم هم بازیکنان ایران برتری خود را حفظ کردند و موفق شدند در کوارتر سوم 22 امتیاز در مقابل 13 امیتاز مصری‌ها به مجموع امتیازات خود اضافه کنند.

کوارتر چهارم حریف آفریقایی ایران موفق شد اختلاف خود با ایران را به عدد 1 هم برساند، اما تمرکز خوب بازیکنان ایران در زمان دفاع و حمله اجازه پیش‌روی بیشتر را به بازیکنان مصر نداد تا درنهایت این بازی با نتیجه 65 بر 62 به نفع ملی‌پوشان کشورمان به پایان برسد.

محمد حسن‌زاده با تاثیرگذاری 21 و کسب 17 ریباند بهترین ریباندر و موثرترین بازیکن میدان بود. میثم میرزايی نیز با کسب 13 امتیاز بیشترین امتیاز را برای ايران کسب کرد.

 

کد خبر 268584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha