همشهری آنلاین: یک واحد فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه نرم افزارهای خبره تطبیق رنگ طراحی کرد. این نرم افزاربه عنوان واسطه‌ای در ارتباط کاربران و نرم افزارها عمل می‌کند.

colors

رئیس پارک علو فناوری کرمانشاه امروز گفت: این نرم افزار که حدود 2 ماه قبل طراحی شده است به عنوان واسطه‌ای در ارتباط کاربران و نرم افزارها عمل می‌کند که در واقع واسط‌های گرافیکی درخواست‌های کاربران را به زبان کامپیوتر تبدیل کرده و کاربران را از پیچیدگی‌های نرم افزاری دور می‌کند.

پادکو افزود: واسط‌های گرافیکی نرم افزارهای موجود، در طول مدت استفاده دارای ظاهری ثابت هستند که این امر موجب خستگی کاربران در استفاده طولانی مدت از نرم افزار می‌شود.

کاظمی فرد طراح این نرم افزار هم گفت: هدف این طرح افزایـش انگیزه و کارایی کاربران برای تـعامـل طــولانی مدت با نرم افزارها و کمک به بهبود سلامت روانی و جسمانی آنها از طریق ارائه چارچوبی برای تطبیق رنگ واسط‌های گرافیکی با مشخصات فردی (سن و میزان سلامت چشم‌ها‌) و محیطی ( گرمی یا سردی فصول و مکان جغرافیایی ) کاربر است .

وی گفت: از آنجا که اتوماسیون‌های اداری یکی از نرم افزارهایی هستند که کاربران برای طولانی مدت با آنها در تعامل هستند، این دسته از نرم افزارها برای ارزیابی در نظر گرفته شده‌اند که این امر خود موجب تغییر در شیوه طراحی و ارائه نسل جدیدی از اتوماسیون‌های اداری خواهد شد.

کد خبر 268530

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha