همشهری آنلاین: یک فروند هواپیمای مسافربری سپاهان که از مهرآباد به سمت طبس در حال پرواز بود در شمال فرودگاه مهرآباد سقود کرد و مسافران آن کشته شدند.

سقوط

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک فروند هواپیمای مسافربری سپاهان که از مهرآباد به سمت طبس در حال پرواز بود در شمال فرودگاه مهرآباد سقود کرد و احتمالاً همه مسافران آن کشته شدند.

تاکنون از تعداد تلفات خبری در دست نیست.

همچنين به گزارش مهر، یک مقام آگاه در باره سقوط اين  هواپیمای ایران - 141  گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی و آتش نشانی راهی محل حادثه شده و هنوز نوع هواپیما و میزان خسارات و تلفات مشخص نشده است.

در حال حاضر ماموران انتظامی اجازه ورود خبرنگاران به محل حادثه را نمی‌دهند. تاکنون 6 جنازه از میان لاشه های هواپیما بیرون کشیده شده است. آتش سوزی در محل حادثه مهار شده و نیروهای امدادی در حال جستجو برای یافتن کشته ها و مجروحان این حادثه هستند.

برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند این هواپیما از فرودگا مهرآباد به مقصد طبس در حال پرواز بوده که دقایقی پس از بلند شدن در شهرک آزادی تهران سقوط کرده است. برخی رسانه‌ها نیز از کشته شدن 40 نفر در این حادثه خبر داده‌اند و برخی نیز اعلام کرده‌اند این هواپیما 15 سرنشین داشته‌اند.

خبرگزاري فارس: گفته می‌شود این هواپیما از نوع ایران ۱۴۰ و متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان بوده و به مقصد طبس فرودگاه مهرآباد را ترک کرده است.

این هواپیما با ۵۰ نفر سرنشین هنگام بلند شدن از باند فرودگاه مهرآباد در انتهای باند دچار مشکل شده و بر فراز شهرک آزادی دچار سانحه می‌شود.

کد خبر 268304

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha