یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی ناجا وضعیت خدمتی برخی از بازیکنان فوتبال را مورد بررسی قرار داد و اعلام کرد: در پی اثبات تخلف دو تن از فوتبالیست‌ها در زمینه دریافت کارت‌های معافیت از خدمت، این سازمان کارت معافیت این افراد را باطل کرد.

سازمان وظیفه عمومی نظام وظیفه

به گزارش ایلنا، در پی انتشار اخباری از سوی برخی از اصحاب رسانه مبنی بر مبهم بودن وضعیت خدمتی برخی از بازیکنان فوتبال، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای تاکید کرد با متخلفان طبق قوانین و مقررات برخورد می‌شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است، بررسی‌های به عمل آمده حاکی از آن است که تاکنون کارت معافیت از خدمت 2 نفر از بازیکنان فوتبال به دلیل فاقد اصالت‌ بودن مدارک تهیه شده توسط بازیکنان مزبور و ارائه آن به این سازمان، باطل‌شده و چنانچه در بررسی‌های تکمیلی مشخص شود که مدارک سایر بازیکنان نیز فاقد اعتبار است، قطعا با بازیکنان متخلف و سایر افراد و یا سازمان‌هایی که در این زمینه دخالت داشته‌اند، وفق قوانین و مقررات برخورد می‌شود.

سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود، کارت‌های معافیت از خدمت صادره شده برای بازیکنان مورد بحث، باطل‌شده و آنان به خدمت سربازی اعزام خواهند شد، همچنین تا زمان به نتیجه رسیدن بررسی‌های این سازمان، اعتبار کارت‌های معافیت دیگر بازیکنان مورد اشاره به قوت خود باقی است.

این اطلاعیه می‌افزاید در سال گذشته بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون فوتبال مقرر شد برای جلوگیری از به کارگیری بازیکنانی که وضعیت خدمتی آنها مشخص نشده، قبل از انعقاد قرارداد با فوتبالیست‌ها، وضعیت خدمتی آنها از سازمان وظیفه عمومی استعلام شود که در این راستا انتظار می‌رود فدراسیون مزبور برای جلوگیری از بروز هرگونه اتفاقات مشابه، تعامل بیشتری با این سازمان به عمل آورند.

از آنجا که هرگونه اظهارنظر در این خصوص باید مستند به بررسی‌های صورت گرفته و لزوما توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا باشد، لذا بهتر است به منظور حفظ حیثیت افراد از پخش شایعات و دامن‌زدن به موضوع جلوگیری و از هرگونه پیش داوری در این زمینه پرهیز شود.

کد خبر 267606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha