همشهری‌آنلاین: رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان از اعلام نتایج بازنگری قیمت خودرو در ۲۲ مرداد ماه خبر داد.

تسنیم نوشت: علی علیلو با اشاره به اینکه در حال حاضر با وجود تعطیلات تابستانی مجلس جلسات بازنگری قیمت خودرو با اعضای شورای رقابت برگزار می شود، اظهار داشت: کارگروه ویژه قیمت خودرو متشکل از سه نماینده از کمیسیون صنایع مجلس و کارشناسان شورای رقابت تصمیمی بر بازنگری فرمول قیمت گذاری خودرو ندارد بلکه هدف بازنگری قیمت های خودرو است.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان افزود:با همکاری بخش های مربوطه نتایج بازنگری قیمت خودرو را تا ۲۲ مرداد ماه اعلام خواهیم کرد.

اعلام نارضایتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم در غیرمنطقی بودن قیمت‌های جدید اعلامی خودرو از سوی شورای رقابت در نهایت موجب شد موضوع بازنگری قیمت‌های خودرو در جلسه (۳۰ تیرماه ) شورای رقابت به تصویب اعضا برسد و قرار شد یک کارگروه متشکل از سه نماینده از کمیسیون صنایع مجلس و کارشناسان شورای رقابت ظرف ۱۵ روز بازنگری فرمول قیمت گذاری خودرو را انجام دهند و نتایج بررسی خود را در صحن علنی مجلس اعلام کنند.

امروز با گذشت ۱۲ روز از آغاز بازنگری قیمت خودرو هنوز این کارگروه مشترک به نتیجه‌ای نرسیده و همچنان اعضا از بررسی قیمت‌ها و فرمول طی روزهای آینده سخن می‌گویند.

کد خبر 267480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha