سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فروش گیشه‌های سینمای ایران با اکران فیلم‌های عید فطر، از مرز دو میلیارد گذشت. پخش‌کنندگان فیلم‌ها از فروش فیلم‌های اکران عید فطر خبرداده‌اند.

فروش فیلم‌های روی پرده

پخش‌کننده فیلم «امروز» در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام رضایت از میزان استقبال مردم از این فیلم در روز دوشنبه (ششم مرداد ماه)، بیان کرد: این فیلم تا پایان یکشنبه شب (پنجم مرداد ماه) 69 میلیون و 900 هزار تومان فروش داشته است.

محمدرضا صابری افزود: در حال حاضر فیلم «امروز» در 9 سینمای شهرستان و 9 سینمای تهران که از امشب، دو سینمای دیگر هم به آن اضافه می‌شود، نمایش داده می‌شود.

«امروز» ساخته سید رضا میرکریمی است که پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی و شبنم مقدمی بازیگران آن هستند. شبنم مقدمی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین نقش مکمل زن را از سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

اکبر شاپوری، پخش کننده فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» نیز از استقبال مردم از این فیلم در سینما ملت تا ساعت یک بامداد خبر داد و بیان کرد: این فیلم روز دوشنبه (ششم مرداد ماه) حدود 22 میلیون تومان و جمعا در شش روز اول اکران خود 134 میلیون تومان فروش داشته است.

«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» آخرین ساخته بهروز افخمی است که جایزه بهترین فیلم سی و دومین جشنواره فیلم فجر را بطور مشترک با فیلم «رستاخیز» گرفت.

گوهر خیراندیش، مهدی فخیم زاده، مرجان شیرمحمدی، رامبد جوان، مانی حقیقی، علیرضا خمسه از جمله بازیگران آن هستند. این فیلم از چهارشنبه، اول مرداد ماه همزمان با آغاز اکران فیلم‌های عید فطر، نمایش خود را آغاز کرده است.

غلامرضا فرجی، پخش کننده فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» نیز بیان کرد: این فیلم روز شنبه (چهارم مرداد ماه) 7 میلیون و 500 هزار تومان، روز یکشنبه (5 مرداد ماه) 7 میلیون و 850 هزار تومان و در روز دوشنبه (6 مرداد ماه) 7 میلیون و 500 هزار تومان فروش داشته است.

این فیلم در شش روز اول اکران خود 33 میلیون و 650 هزار تومان در 16 سالن سینمای تهران فروش داشته است.

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» ساخته حامد محمدی و به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی است که در آن جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا و رضا ناجی بازی می‌کنند.

این فیلم نیز از چهارشنبه اول مرداد ماه همزمان با آغاز اکران فیلم‌های عیدفطر، نمایش خود را آغاز کرده است.

امیر قطبی از پخش فیلمیران هم از فروش یک میلیارد و 190 میلیون تومانی فیلم «رد کارپت» در 25 سالن سینمای تهران خبر داد. همچنین این فیلم در 25 سالن سینمای شهرستان 530 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم «رد کارپت» ساخته‌ی رضا عطاران جمعا در 31 روز اکرانش در تهران و شهرستان یک میلیارد و 720 میلیون تومان فروش داشته است.

او همچنین درباره فیلم «کلاشینکف» ساخته سعید سهیلی توضیح داد: این فیلم که از اول مرداد ماه اکران شده است تا پایان دوشنبه شب (6 مردادماه) در 25 سالن سینمای تهران 160 میلیون تومان فروش داشته است.

کد خبر 267227

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha