همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید به جای تولی‌گری، توان مردم را بسنجند و به موسسات مردمی کمک کنند، گفت: مسئولان به جای تصدی‌گری؛ حمایت، هدایت و نظارت داشته باشند تا تشکل‌های مردم‌نهاد قرآنی دغدغه‌هایی غیر از فعالیت خود در این حوزه نداشته باشند.

به گزارش مهر، لاله افتخاری نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در گردهمایی موسسات قرآنی شمیرانات و شمال تهران گفت: وظیفه اصلی ما این است که پیام دین را با روش‌های مختلف تبلیغ کرده و در جامعه نهادینه کنیم و این موسسات مردمی قرآنی هستند که بیشترین تلاش خود را در این مسیر بکار گرفتند که این عمل هم لایق تشکر و هم توجه بیشتر است.

وی با بیان اینکه اهمیت پرداختن به موضوع قرآن و سیره اهل بیت (ع) بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: ما در فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی که از مجلس هفتم راه‌اندازی شد تلاش خود را در همین زمینه بکار گرفتیم.

افتخاری تأکید کرد: البته مسئولان باید به جای تولی‌گری؛ توان مردم را بسنجند، به موسسات مردمی کمک کنند و به جای تصدی‌گری حمایت، هدایت و نظارت داشته باشند تا تشکل‌های مردم‌نهاد قرآنی دغدغه‌هایی غیر از فعالیت خود در این حوزه نداشته باشند.

وی از عملکرد این مؤسسات تشکر و در جهت رفع مشکلات آنها در فراکسیون قرآن و عترت مجلس تأکید کرد و گفت: در مسیر تبلیغ و ترویج و پژوهش، ظرفیتهای بسیاری در موسسات قرآنی است که باید از آنها به درستی استفاده شود.

کد خبر 267129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha