همشهری آنلاین: مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از راه اندازی درگاه جامع قرآنی کشور خبر داد.

koran

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا با اعلام این خبر گفت: یکی از وظایف معاونت قرآن و عترت راه‌اندازی سایت جامع قرآنی کشور است که از طریق آن بتوان تمامی اطلاعات فعالان حوزه قرآنی را در قالب بانک اطلاعاتی در اختیار مخاطبان قرار داد.

وی افزود: از طریق این سایت می توان فهرست اسامی مربوط به نویسندگان قرآنی، حافظان و فعالان قرآنی،‌موسسات فعال قرآنی، دارالقرآن‌ها و تمامی نهادها و سازمان‌های مرتبط با قرآن و عترت را در اختیار جامعه قرار داد.

آشنا ادامه داد: با راه اندازی درگاه جامع قرآنی کشور فعالیت‌های قرآنی تمامی دستگاه‌های قرآنی کشور به اطلاع عموم جامعه برای بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت گفت: اولین جلسه شورای سیاستگذاری درگاه جامع قرآنی کشور روز گذشته در معاونت قرآن و عترت برگزار شد و در پایان سه کمیته فنی، محتوایی و هماهنگی با هدف پاسخگویی به نیازهای قرآنی سراسر کشور تشکیل شد.

وی ادامه داد: کمیته فنی مسئولیت مسایل فنی و نحوه نگهداری و استفاده از جامع ترین نرم‌افزارهای موجود کشور را بر عهده می‌گیرد، ‌کمیته محتوایی بر محتوای سایت نظارت خواهد داشت و کمیته هماهنگی مسوولیت هماهنگی با تمامی نهادها و دستگاه‌های قرآنی کشور با هدف جلوگیری از موازی کاری سازمان‌های قرآنی را بر عهده دارد.

آشنا گفت: درجلسه روز گذشته شورای سیاستگذاری درگاه جامع قرآنی کشور مقرر شد فاز اول سایت اسفند امسال راه‌اندازی شود.

کد خبر 266814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha