چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۹
۰ نفر

شهردار تهران که در بیست و سومین روز‌ماه مبارک رمضان در خانه هنرمندان ایران میزبان ضیافت افطار هنرمندان شده بود، دقایقی پس از شنیدن سخنان چهره‌های برگزیده هنر ایران دقایقی کوتاه سخن گفت و البته به حاضران وعده داد کمتر از یک‌ماه دیگر در روز ۲۲مرداد به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در مجلسی ۳ساعتی ۱۳۵دقیقه شنونده باشد و ۴۵دقیقه مباحث مورد نظر خود را مطرح کند.

دیدار دوباره با هنرمندان در روز پهلوانی


محمدباقر قاليباف
پس از دادن اين قول به «عزيزان خانه هنرمندان» با اشاره به نكته‌هايي كه استاد غلامحسين اميرخاني مطرح كرده بود گفت: ما انقلاب كرديم كه صداقت و صفا و صميميت باشد. در فرهنگ شيعي و تمدن اين كشور دروغ هيچ جايي ندارد و هر كس دروغ بگويد، از اين ملت و فرهنگ انقلاب نيست.

شهردار تهران افزود: افتخار ما به انقلابي است كه هنرم1نداني مانند جناب اميرخاني مي‌توانند درباره‌اش صحبت و آن را نقد كنند. ممكن است خيلي اشكال‌ها و بحث‌هايي باشد اما آنها را اشكال مي‌دانيم نه فرهنگ ايران. فرهنگ ما سراپا جوانمردي، عدالت و فرهنگي است كه شهدا و امام‌مان در مسير آن حركت كردند. وي در پايان گفت: تاكنون براي اين فرهنگ ايستاده‌ايم و در آينده هم مي‌ايستيم. در انقلاب اسلامي حرف ما اين است كه عقبه اين انقلاب قلب مردم است. اگر توانستيم به قلب مردم راه پيدا كنيم، اين انقلاب به اوج عز‌ت مي‌رسد. قاليباف نماز مغرب و عشاي شامگاه 30تير را هم در فضاي باز خانه هنرمندان به امامت حجت‌الاسلام شهاب مرادي اقامه كرد. عزت‌الله انتظامي، داريوش و انوشيروان ارجمند، سيف‌الله صمديان، لوريس چكناواريان، محسن راستاني، كيانوش غريب‌پور، قطب‌الدين صادقي، علي شيرازي، افشين شاهرودي، تورج اصلاني، محمدرضا اصلاني، ايرج راد، پري صابري، داوود گنجه‌اي، فريبا كوثري، نادر مشايخي، داريوش فرضيايي، مازيار فلاحي و... از حاضران در برنامه ديدار با قاليباف بودند.

کد خبر 266692

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha