همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال بار دیگر تأکید کرد که باشگاه‌ها رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خود را منتشر کنند.

مهدی تاج

مهدی تاج در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شائبه مطرح شده مبنی بر اینکه تیم‌ها می‌توانند رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خود را منتشر نکنند، اظهار کرد: برای برخی جراید که چنین چیزی را نوشتند متأسفم. آن‌ها نسبت به قانون جاهل هستند.

وی افزود: طبق قانون تمام باشگاه‌ها باید بودجه خود را شفاف اعلام کنند تا از انباشت بدهی‌های آن‌ها که بارها توسط همین جراید به آن نقد شده بود جلوگیری شود. همچنین باشگاه‌ها موظف هستند که رقم قرارداد بازیکنان و مربیانشان را اعلام کنند. کسانی از این کار هراس دارند که پول‌های کلان داده‌اند. به هر حال سقف بودجه را همین باشگاه‌ها تعیین کرده‌اند.

تاج همچنین در پاسخ به این سؤال که اگر باشگاه‌ها رقم قراردادهایشان را اعلام نکنند چه اتفاقی می‌افتد، گفت: سازمان لیگ طبق آیین‌نامه پس از پایان نقل و انتقالات قراردادها را منتشر می‌کند اما مطمئنم که باشگاه‌ها خودشان این کار را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: انتشار رقم قراردادها علاوه بر آن که قانونی و لازم الاجراست از سوی وزرای ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت مورد تأکید ویژه قرار گرفته است.

تاج درباره مدت فصل نقل و انتقالات نیز گفت: این مدت تمدید می‌شود و تا دوشنبه آینده باشگاه‌ها فرصت خواهند داشت که قرارداد جدید ثبت کنند. این مسئله فردا به طور رسمی اعلام می‌شود.

وی در پایان درباره دغدغه باشگاه‌هایی مانند فولاد خوزستان که هزینه‌ زیادی در تیم‌های پایه انجام می‌دهند گفت: به باشگاه‌ها گفته‌ایم که هرچقدر در تیم‌های پایه و آکادمی‌هایشان خرج کنند آزادند و آن هزینه‌ها در سقف بودجه‌شان لحاظ نمی‌شود. هر چقدر در این زمینه خرج کنیم به سود فوتبالمان است.

کد خبر 266118

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha